Hoi Francis, Jeetje wat balen zeg... Ik had precies hetzelfde, ik was helemaal een beetje in de war ik was er haast van overtuigd zwanger te zijn door als die verschijnselen... Maar ja zo zie je maar hoe je eigen liuchaam je voor de gek houdt... Houdt moed! deze maand is weer een maand met nieuwe kansen! Pak nu even eerst lekker een stuk chocolade, thee erbij en verwen jezelf maar lekker en morgen pak je de draad weer op! Knuffe voor jou!
@Dins: Je gaat dus spannende dagen tegemoet. Heb je al wat veranderingen gemerkt? @Romy: Heb gister inderdaad lekker wat chocola naar binnen gewerkt en een potje gejankt. Vanochtend meteen gestart met temperaturen (krijg ik misschien toch wat beter inzicht) en straks na de ongesteldheid weer vol goede moed ertegenaan . Ook nog even wat op het forum gezocht naar goede tips. Ik kwam tegen dat het beste eerst de man en daarna pas de vrouw kan klaarkomen, dus dat gaan we proberen en ook iets over Etos zwanger worden pillen. Hier schijn je een regelmatigere ongesteldheid van te kunnen krijgen, proberen dus! Maar wat duurt een maand dan eigenlijk weer lang!
Hallo! Welkom op het forum! Werkt zeer verslavend kan ik je wel vertellen hihi! Maar tis ook zooo fijn om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.. mits waar nodig!!! Dus jullie zijn ook al een paar rondes bezig. Ik zit zelf in ronde 2 en vind het ook bijzonder spannend!!! Ik ben ook 25jaar, man is 26. Wonen samen met onze 2 katten, erg leuk!!! Wonen sinds 1,5 jaar samen en zijn sinds een jaar en 2 maanden getrouwd. Bij ons weet niemand dat wij bezig zijn, dat wil ik ook niet want dan krijg je steeds de vraag of het al raak is... Zou er zeer gestresst van raken als dat zou gebeuren. Denk wel dat als het zover is ik het aan een paar belangrijke mensen vertel en aan de rest na het 1e trimester. X
@ Francis.., Hmm nee..niet echt hahah..alleen vandaag pas voelde ik mini krampjes en mn buik is "opgezwollen" van beneden.. yupp wel spannend of het gelukt iss!! succes voor jou he?!
Ik heb al eens wat gehoord over de Etos zwanger worden pillen, hebben meer meiden er al ervaring mee?