Hoi allemaal! Wil toch nog even van me afschrijven.. ben halverwege augustus gestopt met de pil en heb toen een erg lange cycli gehad van maar liefst 107 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 34 (2e ronde) en heb nergens last van alleen dat ik snachts heel heftig droom en voor een paar dagen geleden werd ik snachts om 1 uur wakker om naar het toilet te gaan en toen ik weer in bed ging liggen werd ik opeens heel erg misselijk..zo erg dat ik naar de badkamer moest rennen omdat ik dacht dat het anders niet goed zou gaan maar er kwam vervolgens niks.. wel is mijn vriend sinds ongeveer een week ineens behoorlijk klef maar kan hier zelf geen reden voor geven. Durf nog niet te testen ivm teleurstellingen. Iemand die ook zoiets heeft meegemaakt of misschien andere vrouwen die tips hebben? Liefs Sharon
Hmm nee dat zijn symptomen waar je niets aan vast kunt hangen. Die misselijkheid, tja... ik heb t wel vaker 's nachts. Misschien iets verkeerds gegeten? te snel opgestaan? virusje? Dat je vriend klef is lijkt me niet echt een symptoom van een zwangerschap. Ik denk dat je er te veel achter zoekt allemaal... probeer het een beetje los te laten. Een test is de enige die antwoord kan geven. Ik hoop dat t snel raak is voor je meid, succces!
Ik zou toch even een testje doen hoor! Dan heb je in ieder geval duidelijkheid!! Heb je een ovulatie gehad of weet je dat niet ?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik een ovulatie heb gehad. Ik heb me daar niet mee bezig gehouden omdat mijn vriend en ik zoiets hadden van we zien wel of en wanneer het gebeurd..
Hmmm... ik weet ook niet zo goed hoe ik jouw symptomen moet plaatsen. Dat je vriend klef is hoeft helemaal niets te betekenen (het is niet echt een zwangerschapssymptoom), maar het zou ook kunnen dat je nu juist in je vruchtbare periode zit. Je zou eens een zwangerschapstestje kunnen doen, gewoon zo'n goedkope. Als deze negatief is zou je ook nog een ovulatietest kunnen doen, als je het echt graag wilt weten.
Heb je ook een ovulatietest geprobeerd? Misschien zit je in je ovulatie? En anders gewoon even een week wachten en kijken wat je lijf doet. Het kan best dat je weer zo'n lange cyclus gaat krijgen. Of misschien iets korter maar niet meteen weer regelmatig.
Vraag me alleen af of ik deze ronde nog zwanger zou kunnen raken aangezien ik nu op dag 35 zit en ik heb gelezen dat je vaak met een lange cyclus geen eisprong hebt.
Inmiddels zit ik op dag 38.. zou dit weer zo'n lange cyclus worden of toch van het weekend nog een keer een test doen?
Klopt, ik heb met mijn lange cyclussen ook geen (goede) ovulatie, maar het kan wel hoor, maar die kans word wel steeds kleiner. Ik denk dat het voor jou gewoon afwachten is. Je hormonen zijn nog wat uit balans. Als deze cyclus korter is dan die 107 dagen, dan is dat op zich al een verbetering toch? (wel frustrerend, ik snap het)