Hoi dames, ik zit met iets heel raars dat ik ff kwijt moet. Ik heb een app op mijn telefoon die mijn cyclus precies bij houd, de dagen dat ik ongesteld moet worden etc kloppen ook altijd dus ging er altijd vanuit dat de vruchtbare dagen die die app aangeeft ook kloppen. Normaal klopt het ook ongeveer want rond die dagen heb ik meestal ook vruchtbaarslijm, maar nu dacht ik ik ga ook ovulatietesten gebruiken om de kans te vergroten, netjes optijd begonnen (volgens de app dan) maar het streepje blijft maar heel licht en ik heb ook ineens geen slijm meer heb helemaal geen afscheiding meer..Terwijl dit normaal wel zo is tijdens mijn vruchtbare dagen, hoe kan dit?
De app kan "ongeveer" je vruchtbare dagen berekenen maar het is maar een berekening dus daar moet je niet zo vanuit gaan. Op welke cyclus dag ben je begonnen met ovulatie testen? En hoe doe jij de ovulatie testen? Ochtend,middag avond?
Nee klopt ga er ook niet vanuit maar het klopte meestal altijd tijdens de aangegeven vruchtbare dagen had ik ook slijmverlies. De ovulatietesten gebruik ik in de middag rond 14-15 uur, met met dag 7 begonnen met testen zoals aangegeven in de bijsluiter
En je gaat dan ook van te voren 3uur niet naar het toilet en drinkt niet meer? Want anders is je urine verdund. Ik zou wel gewoon even door testen!
Ja klopt, maar vind het zo raar dat ik ineens geen slijmverlies meer heb, dat vind ik nog het vreemdste van alles
Geeft ook niks. Heb ik nooit echt rekbaarslijm gehad en vond dit ook erg vreemd. Heb het toen opgezocht op internet en daar stond bij dat sommige vrouwen geen slijm hebben omdat de baarmoeder dat netjes binnen houd! Wel had ik meer last van waterige afscheiding. En..ik ben in december gestopt met de pil en was in 4maanden tijd 2x zwanger dus dat slijm zegt niks. Gebruikte trouwens ook ovulatie testen. Succes meid!
Hey aardbeitje. Ik heb ook bijna een half jaar geklust aan de hand van een app. Niet slim eigenlijk! Je kunt beter er ovulatietesten bij gebruiken om je kans te maximaliseren. Je kunt wel notities aangeven in je app. Zoals je tempratuur/slijm etc.. Bij mij was de app 3 dagen te laat met de verwachte eisprong. Ik heb 2 periode's dipsticks van zwanger&kids gebruikt. Lekker goedkoop dus 2x per dag mijn ovulatie getest. Uiteindelijk mijn ei gevonden. Succes
Ja die gebruik ik nu dus ook..ben benieuwd hoop niet dat mijn eitje al geweest is, manlief gaat straks een maand weg en hoop dan wel zwanger te zijn