hoi allemaal , ik kom ff gedag zeggen , dit jaar kom ik niet meer. wij vertrekken morgen voor een week naar Duitsland toe, ff lekker een weekje weg ,bijkomen van alle ellende van vorig jaar. Bij deze wens ik iedereen al vast een goed uiteinde en een gezond en zeer vruchtbaar 2007 (dat er maar een hoop babytjes mogen komen) Liefs Sonja
Door dit soor titels voel ik me gewoon aangetrokken Jullie een ontzettend leuke, fijne en onvergetelijke vakantie gewenst! Elmo wenst iedereen hetzelfde!
hele fijne vakantie meid! en op naar een vruchtbaar jaar! en dat het voor jullie maar snel mag komen!
Hoi hoi, Geniet maar lekker van jullie vakantie en alle goeds voor iedereen voor 2007 met heeeeeeel veel baby geluk ! Liefs, Bibu !
Hier sluit ik me bij aan! Heel veel plezier op vakantie en voor iedereen een fijne jaarwisseling en een nieuw jaar zonder zorgen! Groetjes, Denise
uiteraard wens ik jullie allen ook het allermooiste toe voor 2007. Dat we volgend jaar rond deze tijd ook achter de PC mogen zitten met een huilende baby op onze arm iedereen een goed uiteinde en een geweldig begin van het nieuwe jaar. Liefs Hope
Aan iedereen toegewenst! ook van mij En sonja jij ook een zeer vruchtbaar 2007 toegewenst! Dikke kus Swiggy
hallo sonja, een hele fijne vakantie en dat 2007 jouw babyjaar mag worden! (en dan het liefst direct in januari!) groetjes!
Ik wens ook iedereen een gelukkig,gezond en vruchtbaar nieuw jaar toe! Sonja;hele fijne vakantie meid!
Ik hoop dat het voor iedereen volgend jaar een dikke-buiken-jaar wordt! Succes allemaal! Liefs Jelske