twijfels.. is het mogelijk?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Marisb, Nov 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marisb

Marisb Lid

Oct 13, 2008
    15
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik ben lang weggeweest maar nu zit ik toch weer met twijfels.
    In principe zou dit niet hoeven aangezien ik de pil slik (Jasmin). Ik heb deze pil nu ongeveer een half jaar. Hiervoor microgynon, alleen ik werd ong. 3 maanden niet meer ongesteld dus kreeg twijfels. Heb toen deze pil gekregen en het is nu dus weer niet zoals het normaal hoort te zijn.

Nu heb ik dus aardig wat symptomen. Al ruim 2 weken dagelijks misselijk, moe, duizelig, steken in mn onderbuik, soms gek gevoel in mn borsten, ruik heel sterk, tot op vervelends aan toe en op de vreemdste momenten wil ik eten. Ik heb wel een test gedaan, maar dat was halverwege mn strip, dus niet echt relevant natuurlijk, deze was dus ook negatief. Alleen nu keek ik later op de dag nog eens en toen leek er wel een plus te staan.. kan dit veranderen of is dat echt niet mogelijk?

Hoe denken jullie hierover? Ook gezien de probleempjes met de pil en de kwaaltjes die ik nu heb.

Ik hoop heel erg dat jullie hier wat ideeen over hebben.. En sorry voor mijn lange verhaal!

Liefs Maris

2. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Het zijn wel wat zwangerschaps symptomen die je hebt..
    Ik zou gewoon nog eens een test doen, of naar de huisarts?

3. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hoi,

Probeer nog een test! Zijn idd. wel veel tekenen, maar vergis je er niet in, wat hormonen met je kunnen doen. Ik zou idd. verstandig zijn om een afspraak te maken bij de HA.

Susses!

4. Marisb

Marisb Lid

Oct 13, 2008
    15
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht dan sowieso nog deze menstruatie af en zal dan nog eens testen. Anders maak ik een afspraak bij de huisarts. Het houd me nu wel bezig.. Voel me echt zo anders dan normaal. Pff..

1 vraagje nog, als een test van - naar + veranderd in de loop van de dag kan dat iets betekenen of is dat onmogelijk? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Liefs

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    In principe mag je de test niet meer aflezen na 5 tot 10 minuten. Ligt eraan welke test je hebt gebruikt. Als je hem na deze tijd afleest kan hij vals positief aangeven.

6. Marisb

Marisb Lid

Oct 13, 2008
    15
    0
    0
    Ik heb de gewone CB gebruikt.. Maar die was dus niet meer betrouwbaar. Ik probeer het over een kleine 2 weken nog eens. Stel dat het raak is moet het dan toch wel duidelijk zijn?!
    In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Share This Page