Meer afscheiding?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nicky1973, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    We zijn even ver zo te zien! Ik ben de 5e uitgerekend, en jij?
    Kan dat je de slijmprop nu in stukken gaat kwijtraken. Bij mijn eerste kwam die een paar dagen voor de bevalling er in zijn geheel uit, heel raar gezicht.
    Je kan hier ook jouw vragen stellen aan de verloskundige, is een apart forum voor.

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor je reactie, heb even gekeken. Is dit niet onhandig dan?

3. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Ik vind het niet onhandig. Natte kleding vind ik vervelender. En wegwerp inlegkruisjes kreeg ik erge jeuk van, dus dit is voor mij een fijne oplossing. Ik vind het heel prettig voelen. Droog en zonder jeuk.

4. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen

He ja zeg! Leuk! ^^

Ik ben de 8e uitgerekend, hoop alleen wel dat ik er dicht in de buurt kan komen..
    Gister 2uur in het ziekenhuis gelegen (heb 3dagen met erge pijn gelegen en niet gebeld omdat ik niet durfde, was bang dat ze me wéér zouden afschepen...) en na een inwendig onderzoek er tòch achtergekomen dat ik 1cm ontsluiting heb..
    Op het moment alleen geen weënactiviteit dus mag thuis blijven, moet wel zoveel mogelijk rusten en niks tillen, niet bukken e.d.
    Nu ben ik eigenlijk nòg banger voor de bevalling ook omdat ik nu zeker niet weet wanneer het komt.... :$
    Ghehe denk dat ik maar een onderwerp moet openen xD!

Ik ga nu even naar de kwantum gordijnen halen voor het niet meer kan!
    Ik zal zo weinig mogelijk doen maar ze kunnen me nog even niet vastbinden..
    Later ben ik weer op het forum, misschien maak ik nog wel een onderwerp open :)

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ook hier veel last van afscheiding. In het begin heb ik tevens bloedverlies gehad en ik heb nog steeds bruinverlies, maar daar tussendoor ook heel veel doorzichtig of lichtgeel, soms licht beige. In de ochtend vaak waterig, soms ineens heel veel en dan weer een tijdje minder.
    Feit is dat ik sinds de 2e maand al niet meer zonder 24/7 inlegkruisjes kan ;) en dan de large versie! Prettig is het niet, maar steeds met zo'n klamme plek rondlopen vind ik helemaal smerig. En dan te bedenken dat ik het 9 maanden ontwijken van maandverband zo'n prettig vooruitzicht vond toen ik positief testte, want ik heb daar wel zo'n hekel aan. Nu moet ik het continu gebruiken haha!

Deel Deze Pagina