wordt er super gek van aaaaaaaaagggh

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carmen11, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik heb gistermorgen dus getest met romed (licht positief zie album)
    nu geloofd mn vriend t nog niet helemaal dus ik wou nog n test doen voor de zekerheid.. heb net met clear blue getest (dus niet scohtends maar dat hoeft niet stond er op de verpakking) en was die dus nega grrrrrrrr fijn dat wachten en die onzekerheid! ik snap het niet :(
    miss nog wat langer wachten maar ik ben tog al redelijk ver?

wat vinden jullie? :cry:

2. Ik geloof dat Clear Bleu ook een hogere waarde meet, dus dat je daarmee later een positieve test krijgt. Hoever ben je nu overtijd?

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Even rustig blijven, over twee dagen weer testen en dan is ie vast ontzettend positief!

4. Carmen11

ja ik hoop t :cry:

als k zwanger zou zijn nu 6 weken..

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Toch wel raar inderdaad. Bij 6 weken zou CB test ook vet positief moeten zijn, tenzij je een hele late eisprong hebt gehad ....

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    lies heb je de digitale getest of de gewone?
    want de gewone test ook best redelijk snel hoor alleen de digitale wat later.

7. Carmen11

gewone waar n plus moet komen te staan :rolleyes:

8. Niet meer actief

Lieve Lies komt wel goed. Laat je niet gek maken anders vraag je aan je HA of je daar een test mag doen? is dat een idee?
    ;) ik duim met je mee.! jennie72

9. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    He sh*t wat balen zeg die onzekerheid :(

Ik hoop dat ie heeeel snel super positief zal zijn!

10. Carmen11

dankje voor jullie lieve reacties..
    doe over n paar dagen nog n test met n gevoeliger en als het dan NOG niets aangeeft dan ga ik na ome dokter :x

11. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    owww komt vast wel goed... die andere test meet vast je hormonen later... Ik bedoel, je krijgt toch niet zomaar een positive test... enige antwoord is is dat die andere je waarden later meet...

suc6 :p

12. Carmen11

voel me alweer iets zekerder :oops: :)

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb wel van meerder begrepen dat bij de Romed testen de 2 strepen even dik moeten zijn om het een pos. test te noemen ..ik ga keihard voor je duimen meid voor een vet positieve test

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oei...weer die Romed... :(
    Ik heb daar al veel over gehoord....dat die soms ten onrechte positief aangeeft....
    Als ik jou was zou ik een test bij de apotheek halen...gewoon om zeker te zijn!
    Succes!

15. Niet meer actief

MEIDEN, VANAF NU EEN BOYCOT OP ROMED!iN DE FIK MET ROMED, HIHI!(laatste niet doen natuurlijk, anders heb ik het weer gedaan! ;)

16. Niet meer actief

Hoi helamaal mee eens!ik kan het weten. Helaas.
    Ik duim voor haar dat het goed zit. Ben die testen meer dan beu.
    jennie72

17. Carmen11

ja die romed dipsticks moeten een even dikke lijn aangeven, maar romed midstream ben je met n heel licht lijntje zwanger (zoals alle testen) heb ik gelezen op de site. er komen misverstanden over omdat men vaak te vroeg test en je dan vaak alsnog ongesteld wordt in de vorm van n miskraam (die je anders niet gemerkt had)
    dus naja... maar het aparte vind ik dat de clear blue nog niets aangeeft, (begin als n buikje te krijgen, en das niet van het eten echt niet!)
    dus heel appart allemaal... ga van de week nog 1 keer testen sochtends en anders maar na de HA...

Bedankt voor jullie berichtjes! xx

18. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid ik hoop van harte natuurlijk dat je zo zwanger bent als maar kan, en ik vindt het ook dapper van je dat je je banner al ingesteld hebt, maar als ik jou was zou ik uit zelfbescherming toch een slag om de arm houden en toch nog met een andere zwangerschapstest testen, zeker ook met die van cb als je zoals je banner nu aangeeft al 6 wkn zwanger zou zijn, zou de cb die zeker ook moeten oppakken, de meeste testen waaronder die (klote) romeds pikken je hcg zeg maar op bij 25 en de cb vanaf 50, dus kort gezegd een dag of 2-3 na je 1e positieve met die romed zou de cb zeker positief moeten zijn als je daadwerkelijk zwanger bent, omdat het hcg hormoon verdubbeld per 2 dgn...

dus vanuit mijn standpunt zou ik zeggen wacht even je in de 7e hemel te wanen tot je een test hebt gedaan die echt betrouwbaar is, zoals je van (ook van mij) vele vrouwen hebt kunnen lezen (en dan heb ik het niet over de dipsticks) zijn de romeds nou niet echt te omschrijven als betrouwbaar....en zou ik pas gaan juichen als ook de cb of je ha positief test....

anders zit je straks in het mk forum terwijl dat niet eens nodig is omdat je misschien gewoon een vals positieve test hebt gehad...

in ieder geval heel veel succes en ik hoop van harte voor je dat een andere test ook duidelijk positief zal uitwijzen.... :)

19. Carmen11

ik weet t ik weet t... :cry:
    ik snap t gewoon niet, ik voel aan alles dat ik zwanger ben, krijg al zon rond buikje en heb alle symptomen! (en kan niet van ontpillen zijn)
    dus maar je hebt gelijk hoor!
    met cb heb ik n dag erna getest en smiddags, ik ga morgen of dond nog n keer testen met kruidvat en dan sochtends..
    Kan het temaken hebbn misschien dat ik gewoon nog aan de pil was/ben?
    :rolleyes: :rolleyes:
    Maar had je niet met midstream te vroeg getest dan? omdat die zo SUPER gevoelig zijn? en met verdubbelen dan zou een andere test nu al wel posi kunne aangeven..

nou jullie horen t nog wel... sniff

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tjee liess

wat een onzekerheid. Hoop dat je vlug wat weet......

twinny

Deel Deze Pagina