Meer arme stumpers zoals ik? Morgen 7u weer aan t werk..

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy339, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik hoef niet te werken morgen (werk ook in de zorg TS) maar mijn zoon is een echt ochtendmensje dus 7 uur is hij wel weer paraat haha. Ach 1 kort nachtje kan ik wel hebben, haal ik morgen nacht wel weer in ;)

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mijn wekker gaat ook weer om 6.00 morgenochtend. Idd een kort nachtje maar die hebben we hier wel vaker met 2 kleintjes. Hopelijk is het werk een beetje te doen morgen. Werk op een drukke afdeling in het ziekenhuis. Flink hectisch en ook nog je hoofd erbij houden. Meestal niet zo'n goeie combi met weinig slaap. Maar de dag gaat hemzelf voorbij denk ik maar.
    Gelukkig zijn er veel meer mensen die moeten werken. Gedeelde smart toch?

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ga zo de nachtdienst in, ook in de zorg :( ik moest ook al met kerst en vorig jaar ook oud op nieuw..

...baal als een stekker om de eerste jaarwisseling van onze jongste te missen..ook al slaapt hij hopelijk gewoon door..toch..

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik ben morgen ook aanwezig om de ouder wordende medemens te helpen...wassen, aankleden...gelukkig niet zo'n hele lange dag, ben rond 11.30 uur klaar...maar denk wel dat het pittig is...wel gezellig nog even met de collega's op kantoor een bak koffie en een oliebol eten...om 7 uur al, das dan wel weer een beetje erg vroeg...ach ja overleven we ook wel weer...

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hier gaat het wekkertje om 6.00.

Goede jaarwisseling en voor die moeten werken, succes!

6. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    hoef niet tewerken maar me 2 kids zijn vaak tussen 6'en 7 wakker dus zal een kort nachtje worden denk

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Gelukkig nieuwjaar!! Ik ga mn jas aandoen en hup de auto in..
    Gaaaaaaaap...

8. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga d'r ook vandoor!

Werkse voor diegene die ook aan de bak mogen :)

9. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Goedemorgen! Hier geen werk, maar mijn dochters lieten net weten dat het toch wel heel erg tijd is voor hun flesjes :D

Succes voor diegene die nu moeten werken!

10. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar!!! Hier ook een die zo op het fietsje stapt om aan het werk te gaan. Ook ouderen zorg... Gelukkig maar tot half twaalf, daarna duik ik weer ff heerlijk mijn bedje in!!

11. Ik mag ook gaan werken maar vind het niet heel erg.. toch vroeg wakker met kids..

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mijn dienst zit erop dus ik duik me bedje weer in! *gaap*

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nou vind 05.15 wakker worden ivm dreumes, en dan actief moeten spelen toch echt minder hoor..
    Bankhangen is er met mijn dreumes echt niet bij :cool:

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou ik zat vannacht in de nachtdienst en zou 110 x liever wel thuis geweest zijn en vanmorgen om 7 uur beginnen.... dus tel je zegenongen zou ik zeggen haha

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Me2! We hebben het gelukkig overleeft!! vind het echt niks aan.... een beetje over de telefoon de jaarwisseling met je gezin te moeten doen blehh.....

verander half januari van baan en heb dan geen nachtdiensten meer. dit was dus wel mijn laatste oud en nieuw in de nachtdienst...., yeahh!!!!!:D

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Respect hoor!! Hier begon de dag ook extreem vroeg, maar ik dans toch liever om 600 de horlepiep met de kids, dan dat ik om 700 met mijn brakke kop een termibale client uit bed moet halen of met mijn hoofd in een rottende wond hang!!

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik had gisteren late dienst (gehandicaptenzorg) dus was tegen 22.30 uur thuis en m'n vriend heeft vandaag vroege dienst (verslavingszorg) en moest om 05.20 uur op.. Wij lagen gisterenavond dus lekker om 22.45 uur in bed,heerlijk! Ik heb vandaag een late dienst en dan ben ik 2 daagjes vrij :)

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gaap! Ik zit standby. Dienst tandarts. Heb net gebeld maar hij had nog geen telefoontjes. Om 10.30 nog eens bellen. Dus ik kan toch nog ff rustig aan de koffie. De rest slaapt nog hier

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Roos is 1 jaar vandaag ! Happy B day Pluis met jullie dochter

20. Within

Within Niet meer actief

Hier geen werk, geen kleine kinderen maar wel klaarwakker.. Sinds 7 uur.. Alles doet zeer en ik ben beroerd >.< wil naar huis! Naar m'n eigen bedje, douche en theepot. Maarja, iedereen slaapt nog hier :(

Deel Deze Pagina