Lief van je,bedankt! Helaas blijft m'n banner hangen want Roos was 29-12 jarig..hihi! Toch nog steeds lief
Ja, zit bij vrienden ook al was ik broodnuchter, manlief wilde toch ook wel graag drinken en ik heb geen rijbewijs. Dus hier blijven slapen op zich niet erg, maar dan mis je wel je eigen bedje opeens zeker als je zwanger bent..
Ik heb al met kerst gewerkt (ook ouderenzorg), en moest gisterochtend eigenlijk een korte dienst (extra), alleen m'n dochter was erg ziek en moest naar de huisarts... Dus had ik alsnog vrij. Vandaag ook en dan mag ik morgen weer Helaas vandaag niet echt uit mogen slapen, want dametje was al om 5 wakker! Gelukkig daarna nog verder kunnen slapen...
Mn man moest vanochtend ook weer gewoon zn bed uit om te werken hihi maar vondtie niet erg. Wel was hij jaloers dat toen hij om half 11 belde dat ik samen met J. in het grote bed tekenfilmpjes lag te kijken hihi Hij zei al dat hij vanavond om half 9 naar bed wilde, prima haha ben toch bek af nu ik zwanger ben dus heb ik geen problemen mee