Mijn oudste duimde In de buik maar eenmaal op de wereld nooit meer gedaan. Bij de tweede heb ik niet gezien dat hij duimde op de echo maar al snel stopte hij zijn duim erin. Lukte hem alleen niet en tijd speen gegeven maar die duwde hij opeens steeds weg en dan ging zijn hand naar zijn mond. Zwaar gefrustreerd omdat het hem niet lukte en als hij al zijn duim had dan wist hij er geen raad mee. En nu heeft hij het door en zijn spenen zijn opgeborgen.
hihi zo'n foto heb ik ook van sacha van vlak na de geboorte...lief heh..idd dan doen ze het in de buik ook al. je tweede foto is trouwens ook heel zoet!
Wat schattig allemaal! ts, ik ken die manier van duimen niet nee. Wel geinig zo typisch. Als madammeke hier erg moe is gaat de "duimpje wisselen". Dan links, dan rechts. En als ze suuuupermoe is, gaat ze "dubbelduimen". Twee duimpjes tegelijk in d'r mondje en d'r vingertjes op d'r gezichtje....
Ik duimde als kind ook altijd met twee handen. Ik duimde met rechts en sloeg mijn linkerhand erom heen. Niet in de mouw, maar wel met beide handen voor het gezicht.