Meer baby's die zo liggen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BuffySummers, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Het is geen overstrekken...Ik weet wat het is en ik weet hoe mijn zoontje doet, ik zie hem dat namelijk doen..Maar goed ik heb geen zin in een discussie hierover.
    We doen er wat mee, want ik loop al bij de fysio.

2. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Ik lees deze topic met erg veel herkenning.
    Onze dochter is 6 weken te vroeg geboren, en ze slaapt ook zo ver met haar hoofd naar achteren (2de foto)
    Vandaag zou ze een jaar geleden uitgerkend zijn en ik ga dus as maandag voor controle naar de kinderarts (met veel vragen)
    Ons meisje terkt zich nog niet op, staat nog niet, en loopt dus al helemaal nog niet.
    Ik maakte me er nooit zo druk over, ieder kind doet het op zijn eigen tempo, maar toevallig werd ik gewezen op hypermobiliteit.
    En lenig dat is ze zeker, een half uur gelden is ze voor het eerst zelf gaan zitten, en dat deed ze dus vanuit buikhouding en ze zwiept zo haar benen via de zijkanten naar voren :$ Dat ze lenig was dat zag ik wel, maar jeetje. Ik dacht ik ga dus is zoeken en kwam dit topic tegen.
    Ik vind het ook geen overstrekken wat mijn dochter doet. Ze is ontspannen, heeft geen pijn of iets dergelijks.
    Nou las ik dus dat je bij de fysio bent geweest, en nou zit ik helemaal met vragen ;)
    Ik wacht de k.a maar even af, die paar dagen zullen vast geen verschil maken.

En verder als de topic starter aangeeft geen discussie te willen voeren, kan dat dan niet gewoon gerespecteerd worden???? We zitten hier toch allemaal om je eigen plezier/ om je eigen ongerustheid weg te nemen etc.
    Laten we dat nou respecteren.

Succes met je maanetje, hopelijk gaat het snel beter.

Groetjes

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @rijfel laat even weten hoe het is gegaan. Ik moet morgen ook naar de k.a en ga dan ook vragen hoe of wat!
    En volgende week vrijdag naar de fysio, mijn zoontje is idd ook hypermobiel.

Deel Deze Pagina