Meer baby's geboren bij volle maan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Debski, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Voor mij mag ze ook komen vannacht. Dan maar met sinterklaats. Maar zoals al eerder gezegd, liever met sinterklaas dan met de kerst.

2. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Ik geloof zelf best in dit soort dingen. Ik heb ook meteen even opgezocht hoe het in juni zit. 13 juni uitgerekend en 14 juni is het volle maan. Nu heb ik al tegen mijn omgeving gezged dat het de 14e wordt voordat ik dit las. Bij de eerste heb ik een berekening uitgevoerd met onze beide geboortedata. Precies ertussen in zat 6 november. Dat was alleen wel 3 weken te vroeg. Dus geen aandacht meer aan besteedt. En de nacht van 6 november braken mijn vliezen. door een langdurige bevalling is onze zoon pas op de 7e geboren. Met mijn huidige berekening kom ik op de 14e juni uit. Vandaar en nu is mijn overtuiging nog sterker geworden.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Is het nu vanacht al volle maan ?
    o o mijn ventje is werken vanacht

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Volgens de kalender was het volle maan.

Wie zit erbij en is lekker aan het puffen?
    ben echt zo nieuwschierig.

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Nou hier dus helemaal niks!
    We hebben ook nog ff goed gesext maar nee hoor .... geen weetje te bekennen ...
    Ik ga er maar gewoon vanuit dat ie de 11e komt als ik word ingeleid!

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier is het ook rustig gebleven vannacht. Ik had gisteren de hele dag om de 7 en daarna om de 4 a 5 minuten harde buiken, en was aan't hopen dat deze pijn gingen doen en zich gingen omgooien in weeen. Maar helaas niks.

Dan maar afwachten tot de 13e

Gr Vera

7. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik werd ook vol goede moed wakker om 1 uur met flinke buikpijn met daarna weeen om de 5 à 6 minuten, maar na 1,5 uur is het weer weggezakt. Wel werd ik steeds even wakker met óf buik-, óf beenweeen. Nu nog steeds last van harde buiken, maar verder niets.

8. Trisha

Trisha Niet meer actief

hoihoi

hier ook niks gebeurd hoor, zelfs geen harde buiken gehad! ik heb nog eens geslapen als een roosje eigenlijk!
    ik heb altijd gezegd dat ik den 9 ste zou bevallen, dus dan zal ik me daar maar op verheugen zeker.

donderdag terug naar de gyn dus dan zal ik wel meer weten ivm inleiden.

groetjes

9. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Hier ook niets gebeurd. Alles is rustig gebleven vannacht. Vanmiddag weer naar de verloskundige. Hopen dat het nu zover is dat ze kan strippen. En maar hopen dat we vd week gauw bij de gyn zitten.

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb gisteravond een klein stukje slijmprop verloren. Moest vanochtend naar de gynaecoloog en bleek al 2 cm ontsluiting te hebben. Hij heeft met 2 vingers de baarmoedermond losser gemaakt. Ivm hoge bloeddruk moet ik morgenochtend om 7.30 uur in het ziekenhuis zijn om het in te leiden. Misschien met gel, maar als er een paar cm ontsluiting bij is gekomen, dan aan het infuus. Ik ben helemaal hyper nu....stuiter door de woonkamer. Vannacht is er overigens bij een aangetrouwde neef en zijn vriendin een meisje geboren om 2.00 uur. Dus toch een baby bij volle maan :)

11. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Een oud buurmeisje is wel bevallen op 5 december, was ook 7 uitgerekend, maar toch...

Ik heb eens in mijn geheugen zitten graven en herinnerde mij, dat de nacht dat mijn vliezen gebroken zijn en vriend tegen mijn man had gezegd dat het vannacht wel eens kon gaan gebeuren, want het was volle maan! Dus ik ga voor de 14e juni!

Deel Deze Pagina