Ik zoek eigenlijk mensen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt met goede/slechte uitkomst. Op 6 juni hcg geprikt 4.6 op 8 juni was die 19.1 dus mooi gestegen. Op 10 juni was het 39 dus op zich ook goed maar vandaag was het pas 129 dus te laag kreeg ik te horen. Ben ik misschien een trage starter of zal het misgaan? Een bbz werd ook geopperd maar daar was nog niets van te zien. Op 28 juni weer een echo en de dagen duren lang kan ik zeggen. Dus als iemand hier iets in herkend dan vertel het me graag maakt niet uit of het positief of negatief is(ga uit zelfbescherming maar uit van negatief).
Mag ik vragen waarom er bij jou zo vaak op Hcg wordt geprikt? Snap ik echt het doel niet van en je maakt mensen alleen maar onzeker. Je waarde is niet hoog, maar kan nog echt alle kanten op. Ze liggen aan de ondergrens (met 5 weken zwangerschap), maar niet buiten de referentiewaarden, ookal is de stijging van de laatste keer misschien minder dan je zou hopen. Hoe vervelend het ook klinkt, maar je kunt echt alleen maar afwachten. Ik schrijf dit overigens niet uit eigen ervaring, maar uit mijn laboratorium-achtergrond... Dus ik hoop dat er nog wat mensen reageren met een positief ervarings-verhaal!