Nope niet bevallen! Leek er wel heel sterk op dat het wel ging gebeuren, na ruim 6 uur regelmatige weeeen. Helaas stopte ze ineens. De vk is wel langsgekomen en heeft me gestript, had 2cm. Daarmee begin het weer iets met veel heftigere weeen, maar geen regelmaat in te vinden, nu nog niet! We zijn alweer 10 uur verder sinds het strippen.
mijn zoontje is met nieuwe maan geboren en bij mijn dochter braken de vliezen in de nacht met volle maan. in het ziekenhuis was het erg druk met bevallingen, ook het ziekenhuis personeel zei dat het met volle maan altijd wel drukker is met bevallingen.
hoorde het laatst van een collega, haar zus of schoonzus was zwanger.. en overtijd.. geen idee of het waar is!
Hier ook nog geen tekenen van een bevalling. Alles is nog rustig. Nou ja, het is ook nog veel te koud buiten. Hij heeft gelijk!
Ik zat bij een andere VK, zag het niet zo zitten om een man aan m'n kraambed te krijgen, maar ik hoor erg veel goeds over ze Misschien als ik straks bij de gyn weg mag, toch eens overstappen. Ben nu zo gewend dat ik voor deze dingen met mannen te maken heb....
nog ni bevallen gistere controle 3cm opening, volledig ingedaald, verweekte bm hals, harde buike maar onregelmatig... weken zal het niet meer duren.