meer bevallingen bij VOLLE MAAN, een mythe?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Utrecht, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Nope niet bevallen!
    Leek er wel heel sterk op dat het wel ging gebeuren, na ruim 6 uur regelmatige weeeen.
    Helaas stopte ze ineens. De vk is wel langsgekomen en heeft me gestript, had 2cm.
    Daarmee begin het weer iets met veel heftigere weeen, maar geen regelmaat in te vinden, nu nog niet! We zijn alweer 10 uur verder sinds het strippen.

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wilde toch even hierop reageren! Dat is ook mijn vk! Ik dacht wat toevallig!
    Suuuuper zijn ze!

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    mijn zoontje is met nieuwe maan geboren en bij mijn dochter braken de vliezen in de nacht met volle maan. in het ziekenhuis was het erg druk met bevallingen, ook het ziekenhuis personeel zei dat het met volle maan altijd wel drukker is met bevallingen.

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook niet bevallen hoor we wachten het dus weer rustig af!

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hoorde het laatst van een collega, haar zus of schoonzus was zwanger.. en overtijd.. geen idee of het waar is!

6. Mavaty

Mavaty Lid

20 sep 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen tekenen van een bevalling. Alles is nog rustig. Nou ja, het is ook nog veel te koud buiten. Hij heeft gelijk!

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ik zie nu toevallig dit stukje in wij jonge ouders staan! Haha

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zat bij een andere VK, zag het niet zo zitten om een man aan m'n kraambed te krijgen, maar ik hoor erg veel goeds over ze :)
    Misschien als ik straks bij de gyn weg mag, toch eens overstappen. Ben nu zo gewend dat ik voor deze dingen met mannen te maken heb.... ;)

9. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    nog ni bevallen gistere controle 3cm opening, volledig ingedaald, verweekte bm hals, harde buike maar onregelmatig... weken zal het niet meer duren.

Deel Deze Pagina