ben ik de enige die zwanger zijn niet fijn vind !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door renske, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Euhm nou ik ben natuurlijk apetrots dat ik zwanger ben en dat ik al heel snel mijn kindje in mijn armen kan nemen.....

Maar ik voel me wel echt een zeurkous zal me even nader uitleggen.

Als de baby schopt dan doet het gewoon zeer.
    De baby is zzzzoooo vaak en veel wakker hij is eigenlijk de hele dag en nacht wel in de weer in de buik, en ik zit maar de hele tijd te proberen die bewegingen tegen te duwen (niet hard hoor) om maar die klappen wat op proberen te vangen..

Ben ik echt de enige of zijn er meer mensen die dit echt een rot gevoel vinden :cry:

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ach meis.
    ik begrijp dat je het bewegen zat ben en dat het verschikkelijk veel pijn doet. Hopelijk mag je snel bevallen en kun je lekker van de kleine genieten.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Meis, je zult vast niet de enige zijn hoor. Zeker in de laatste weken. Ik geniet er nog wel van, maar ik heb dan ook een baby die lekker gaat slapen als ik dat doe en ik krijg geen schoppen in mijn ribben. Bovendien kan het van de ene op de andere dag zwaarder worden, dat heb ik laatst wel gemerkt. Je mag best klagen!

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nee hoor Renske, je bent niet de enige. Hier nog zo'n druktemaker, ben blij als ie af en toe slaapt. Dat schoppen doet idd pijn, zeker als er een voet tegen de ribben belandt. Ik vind het zelden 'gezellig', dat getrappel. Behalve de hik en gefriemel met de handjes, dat voelt wel grappig. :D

Ik krijg 'm nog wel eens rustig door onder de douche te gaan en de warme straal op mijn buik te houden. Verder is het gewoon nog even volhouden :rolleyes: We krijgen in ieder geval gespierde kindjes, hihi.

5. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    ja inderdaad de hik en het gefriemel is inderdaad wel fijn om te voelen..
    heb je ook dat ie zo in je lies schopt

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nee, niet in mijn lies, hij trapt nu alleen nog maar in mijn rechterzij. Maar toen hij nog in stuit lag gebruikte hij mijn blaas als trampoline. Boing, boing... :rolleyes:

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha Renske,

ik vind het de laatste week ook niet prettig meer. Krijg trappen in mijn ribben en kontje telkens tegen mijn maag. Ook zijn/haar koppie beweegt lekker in mijn bekken..... aaaauauuaaawwwww... Maar af en toe is tie nog wel rustig en vind ik het niet zo erg. Ik merk wel dat het nu ook erg vermoeiend wordt. Ik denk maar zo.... beeb is zich vast aan het voorbereiden voor de buitenwereld. Als tie dan net zo onderzoekend is als nu dan staat ons nog wat te wachten. Succes met de laatste loodjes.

Karin

8. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    het steunt mij al heel erg dat ik dus echt niet de enige ben ;)

9. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Nee ik vind het ook niet prettig meer.
    Steeds als ik wil slapen, heeft ze een disco in mijn buik. Word er ook een beetje kriegel van.
    Sinds vandaag opeens een nieuw gevoel, lijkt alsof ze me knijpt :cry:
    Ja zwanger zijn vind ik leuk.................tot 7 maanden ;)

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :confused: :confused: :confused: ok ik zal mij alvast voorbereiden voor mijn laaste weken ;) ;)

hihih succes meiden met jullie laatste loodjes ;)

11. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het niet meer zo fijn, omdat ik hem dus bijna niet voel. Heb voor mijn gevoel ook niet zo'n "band" met het kindje. Kan dus niet genieten van dat gekriebel en zo wat julllie allemaal meemaken. Vind dit wel erg jammer. Ben dus erg blij als ie eruit is en ik zelf kan zien dat er niets aan de hand is en gewoon een hele rustige baby is.....

12. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    De laatste weken zijn inderdaad geen pretje ;) Eén ding is zeker..binnenkort kan je kindje alleen nog tegen de buitenkant van je buik schoppen!
    Nog even volhouden, het is het allemaal dubbel en dwars waard.

Deel Deze Pagina