Zwembad de Scheg Overijssel

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Lentedag, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Hoi,

Zijn er mensen bekend bij de Scheg in Deventer, Overijssel?
    Hoe vind je het daar? En hoe is het qua drukte? En in het weekend?

Alvast bedankt!

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik vind het een erg leuk zwembad! Voor de kleintjes is er een pierenbadje (groot!) met zand... Kunnen ze lekker spelen! Qua drukte in het weekend durf ik niet te zeggen. Ik ging altijd sochtends toen m'n zoontje nog niet op school zat.

3. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

En hoe was het dan 's ochtends als jij ging, rustig of gewoon?

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Verschilde heel erg, de ene keer wat drukker dan de andere keer. Maar ik vond het altijd goed te doen!

5. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Ik ben er één keer geweest. Prachtig zwembad!

Maar wij waren er in een schoolvakantie. Op één gegeven moment mocht er niemand meer naar binnen. Verschrikkelijk druk.. En vlak voor mijn neus viel er een man vreselijk hard op de grond. Veel bloed, zag er vreselijk naar uit. Werd door de ambulance afgevoerd.

Ik kijk dus niet erg plezierig terug naar De Scheg..

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    De scheg is echt heel erg leuk vooral voor de kleintjes. In het weekend is het wel erg druk dus als je op een andere dag dan het weekend kan gaan zou ik dat zeker doen.

Ik vind het een aanrader.

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik woon er tegenover en zwem er elke vrijdagochtend met de meiden. Half uurtje peuterzwemmen en daarna gewoon vrij zwemmen. Is heel erg rustig!
    In het weekend kom ik er nooit maar gezien de hoeveelheid auto's die ik nu al op de parkeerplaats zie is het wel druk 😉

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier 1 keer geweest toen we daar in de buurt op vakantie waren.
    Vond het een erg leuk zwembad, zeker het peuter gedeelte! Zoontje was 14 maanden en wilde na 3,5 uur spelen nog niet mee naar huis. :p
    Maar hoe het verder qua drukte is weet ik niet.
    De keer dat wij er waren was het vrij rustig, was in de zomervakantie, maar volgens mij alleen nog voor het zuiden en het was maandag. :D

9. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    1x geweest in de meivakantie, en we vonden het echt verschrikkelijk druk. er mochten geen mensen meer naar binnen.
    en met 3 kinderen hadden we echt totaal geen overzicht.
    echt zwemmen was er niet bij, je botste steeds tegen iedereen op.
    voor ons echt niet meer, al helemaal niet in de vakantie of weekenden

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik woon er een paar minuutjes fietsen vandaan maar we komen er zelden. Ik vind het er druk en het water te koud. We gaan 2x per jaar naar De Scheg, mijn dochter vind de glijbaan bij het kinderbad wel erg leuk. Bijna alle kindjes uit onze buurt zwemmen in Twello bij De Schaek. Daar zitten wij ook op peuterzwemmen.

11. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    In de vakanties is het echt niet te doen. Ook is het dan smerig. Overal ligt troep, weinig badmeesters, er wordt dan overdag ook niet schoon gemaakt.

12. mnr

mnr Niet meer actief

Mijn dochter vind het er geweldig!

Er is ook een gedeelte met warmer water.

Als wij gaan dan is het in het weekend. We gaan dan 's ochtends en dan is het altijd nog goed te doen geweest.

Auto's op de parkeerplaats zeggen niet altijd alles deze tijd, want die zijn er ook voor de ijsbaan.

Ik hou zelf helemaal niet van drukte maar vond het tot nu toe altijd goed te doen.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Het is een mooi zwembad met leuke dingen om te doen.
    Het is er alleen in het weekend en vakanties zo druk dat we er nooit heen gaan (we wonen op fiets afstand).

Deel Deze Pagina