Precies dit! Dit had je ook wel kunnen bedenken voordat je aan kinderen begin toch? Je kan niet door blijven leven zoals je deed, dus winkelen wordt wat onrustiger, uitslapen zit er niet meer in, enz... maar om ze om die redenen extra naar een kdv te laten gaan, gaat er bij mij niet in.
Ik doe dat ook haast nooit. Maar mocht ik nou eens iets eerder klaar zijn dan haal ik haar ook niet eerder op. Ik deed dat het eerste 1,5 jaar wel. Maar nu ze het zo leuk heeft niet hoor. Maak ik mooi even gebruik van om eens rustig door de supermarkt te lopen of wat aan het huishouden te doen. En een enkele keer ga ik even de stad in om te winkelen. Soms best even fijn zonder Dreumes!
Dat snapnik dan weer wel, maar dan zit ze er al, enz... maar om ze extra dagen te laten gaan zodat jezelf kan uitslapen en winkelen, zou niet in me opkomen
De jongste gaat hier 4 hele dagen. Ze is begonnen met 2,5 dag en toen dat goed ging 3. En toen ze overging naar de grote groep 4 dagen. Toen ben ik ook meer gaan werken. Ik werk 4 dagen en mijn man fulltime. Omdat ik soms in het weekend werk ben ik als compensatie een dag in de week thuis. Maar ze gaat dan gewoon naar het KDV. Die dagen nemen we af en zo zit mijn rooster nu eenmaal in elkaar.