Ja helaas wel, ben nu bijna 17 kg aangekomen. Tot 26 weken ging het echt mega snel, nu gaat het wat langzamer. De vk denkt dat het komt omdat ik na de bevalling van mijn dochtertje heel snel en veel ben afgevallen (door b12 tekort) ongeveer 30-35kg in 3 maanden tijd, daar ben ik heel lang ziek van geweest aangezien ik altijd buiten de zwangerschap om rond de 69 kg was en toen ineens nog maar 48. Na de bevalling van mijn dochter woog ik zn 78 kg, en dat is er dus afgevlogen. En nu komt het er heel snel weer aan, maarja in mijn geval dus niet heel erg aangezien er wel wat bij kon.
Meer dan 35 aangekomen bij de eerste (suiker/vocht) en binnen 9 maanden was er 40 af. Don't worry dames!!! Nu 15kg met bijna 40w. Content!
hier ook eerste 3 maanden 10 kilo daarna ging het per 3 weken 1 kilo omhoog en toen plots weer een maand 5 kilo erbij ,, ben nu dik 20 kilo aan gekomen
Enorm Ik moet er wel aan toevoegen dat ik deze zwangerschap te licht was bij het begin (zo'n 7 kg ondergewicht). Dat vloog er sowieso meteen al aan, ondanks dat ik kotsmisselijk was. Maar het bleef er aanvliegen. Ik maak me niet echt zorgen. Ik heb er straks 2 aan de borst, en ben door de borstvoeding de vorige keren meer afgevallen in een half jaar dan dat ik in die 9 maanden zwangerschap was aangekomen. Daarom had ik ook ondergewicht in die periodes (daarbij doe ik aan hardlopen/lange afstanden en heb ik een druk leven met veel gesjees opd e bakfiets). Ik ben slank aangelegd. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet enorm wennen vond om weer 'zo veel' te zijn.
Ja idd vooral omdat mensen zeggen: je kan het nu ook aan je gezicht zien dat je zwanger bent (je krijgt een bolle kop bedoelen ze dus haha) Hier ook enorm aangekomen sta nu op +17 kg. Maar goed begon met een gewicht van 48 kg wat voor mij ondergewicht was dus t ging er erg snel aan allemaal Ben na de zwangerschap van mijn dochtertje binnen 3 maanden 35 kg afgevallen door een ernstig b12 tekort. Bij m'n dochtertje was ik maar 6 -7 kg aangekomen Ga straks ook bv geven dus dan zal er wel weer wat af gaan al mag er nu best 15 kg blijven zitten zodat ik ieder geval weer rond de 60 à 65 kg weeg Maak me verder dus ook niet echt druk om de kilo's die eraan komen en eet waar ik zin in heb. Maar als mijn start gewicht hoger was geweest was ik vast niet zo blij met die 17 als nu