Meer dan één jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chantallie24, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ja, het is erg frustrerend als iedereen om je heen zwanger wordt, en jullie meer dan een jaar bezig zijn!

Hier ruim 17 maanden bezig, zijn na een jaar naar de HA gegaan, toen naar de gyn, en weer een aantal weken later naar de FA. Tempkaartjes heeft niemand naar gekeken (heb wel maanden m'n temp bijgehouden, en had ook wel duidelijk tempverhoging, maar lang niet altijd).

Zijn er nu dus ook achter dat m'n schildklier niet goed werkte, wat weer invloed had op m'n cyclus en op m'n gewicht (was al te zwaar, maar sinds ik ben gestopt met de pil ben ik veel aangekomen, maar normaal gegeten). Nu ben ik hiervoor aan de medicatie, en mag ik straks beginnen met clomid.

Om ons heen zijn er al meerdere meiden bevallen, eentje is in april uitgerekend van de 2e (en heeft nu een kind die morgen 1 wordt). Andere kennis is ook 27 weken zwanger, en was een ongeluk! En hier is het zo gewenst, en duurt het zo lang..

Goed van je om wel naar de HA te gaan! De MMM is niet altijd even makkelijk, maar het geeft mij toch wel veel meer rust.. Niet meer het verplichte klussen terwijl je niet weet of het nut heeft, elke maand weer onzekerheid en valse hoop..

Hoop voor je dat het allemaal meevalt, en dat het snel raak is!

Veel succes! ;)

Share This Page