Meer dan 1 week overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by LF84, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LF84

LF84 Niet meer actief

Hallo,

Ik ben vandaag 1 week en 1 dag overtijd.
    En ben ook nog steeds niks ongi.
    De test blijft nog steeds negatief.

Ik ben gisterenochtend bij 't huisarts wel geweest. En ik moet gewoon geduldig tot wanneer komt ongi of zwanger geraakt. Dus ik krijg nog niet bloedonderzoek.

Wie heeft ook overtijd als ik?
    Hoelang weken van overtijd, dan ongi komt of zwanger geraakt?

Ik wil graag weten van jullie. Omdat ik ben eerste keer van overtijd, pff..

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oh ben je nog steeds niet ingesteld??
    Ben benieuwd wat de dokter gaat doen.
    Hopenlijk snel een positieve test of gewoon je menstruatie dan kunnen jullie verder.

Succes!!

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Flauw dat de doc niet even bloed wilde trekken!

Spannend, misschien een late eisprong, en welke testen gebruik je? :)

4. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik ben nog niet bloedverlies van ingesteld. Maar wel dikke slijm of zaadje verloren, zegt dokter.
    Ik blijf wel gewoon test onderzoek. Ja hopelijk wel positief worden pff..

5. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja klopt, de dokter wilt niet bloed onderzoek dus moet gewoon geduldig.
    En ik mag gewoon door klussen en test onderzoek, pff.. Wel bizar!
    Maar ik wacht het wel af, tot hoe lang ben ik nog steeds overtijd. Dan weer echt klachten op de dokter.

Ik heb nu geen test meer, maar gisteren heb ik 'n dipstick wel besteld via zwanger & kids. Vandaag moet wel hier komen. Ik heb wel urine in pot bewaren bij de koelkast sinds vanmorgen rond 9u geloof ik.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    He wat een onduidelijkheid.
    Wel even je urine weer op laten warmen voor je deze gebruikt en er van te voren even in roeren.........

ik duim!!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee niet opwarmen!!:$
    TS bedoel dat de urine naast de ijskast staat neem ik aan en niet in de ijskast;). Toch??

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    nee niet met de magnetron ofzo hahahahaha. Ik dacht dat ze hem juist wel in de koelkast had staan, vandaar. Gewoon kamertemperatuur......sommige meiden bewaren de ochtendurine ook in de koelkast vandaar dat ik dat dacht.....

9. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Frustrerend is dat, he? Voel je kwaaltjes of iets?

Ik ben bij mijn dochter 10 dgn overtijd gegaan voordat de 6e test die ik deed eindelijk een 2e tuurstreepje liet zien. Ik voelde me al 2 weken zwanger, had normaal een regelmatige cyclus en ik werd er knettergek van. Ik bleek dus opeens een laat ei gehad te hebben, bij de termijnecho was ik een week minder lang zwanger dan gedacht.

Heel veel sterkte met afwachten! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

10. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik weet het niet hoe voel ik kwaaltje. Maar mijn buik is wel even strak en lijkt dat mijn spijkerbroek past bijna niet meer aan.
    Was je wel elke dag test doen tot je positief worden?

11. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Is de postbode al geweest met de testen meid?

12. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Nee, niet iedere dag. Ik ben 2 dagen voor NOD begonnen (omdat ik kwaaltjes had, zoals misselijkheid, huilerig, rommelende darmen) op cyclusdag 28, en telkens om de paar dagen een testje, tot deze dus op dag 40 eindelijk zwak positief werd. Ik kon het overigens pas geloven toen ik de eerste duidelijke test had, op dag 42.

Na een negatieve test kon ik mezelf telkens weer even overtuigen dat ik waarschijnlijk niet zwanger was, dat ik het te zeer wilde, te veel mee bezig was. Nam mezelf dan ook telkens voor om minstens een week te wachten voor ik weer een testje deed, maar bij een nieuwe vlaag van vermoeidheid en misselijkheid (wat ik anders echt nooit had!) had ik opeens weer heel sterk het gevoel: ik ben zwanger, dat kan toch bijna niet anders? En deed ik toch weer een testje ;).

13. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, de test blijft nog steeds negatief. :(
    Mijn goede vriendin geeft me advies dat ik kan proberen over 3 dagen later dan weer opnieuw test.

14. LF84

LF84 Niet meer actief

Gefeliciteerd..
    Was je dag 42, maar begon elke keer negatief daarna probeer over 3 dagen later weer positief heb je wel gedaan?

15. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    Hoi LF84,Ik zit momenteel in hetzefde schuitje, behalve dan dat ik 4 dagen overtijd ben. Vandaag weer een test gedaan (2e keer), maar was negatief. Toch voel ik me anders dan anders en ik ben in mijn hele leven nog nooit overtijd geweest.Heb met manlief afgesproken iig te wachten tot maandag voor ik de huisarts bel, maar het maakt me wel onzeker.Jij inmiddels al een test gedaan?

16. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ben ook 4 dagen overtijd (denk ik of ei moest later zijn pfff).
    Vanmorgen neg getest, nu wacht ik tot vrijdag. Echt klote dit....
    Sterkte!

17. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja ik heb wel test gedaan sinds vanmorgen en vanmiddag.
    En blijft nog steeds negatief.
    Nu ik voel me zo koud en ik lig in bank met warme laken en naast mijn honden.
    Mijn darmen is beetje rommelen.

18. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja klote, maar moet nog volhouden tot ...
    Wanneer ben je laatste tijd van klussen? Ik was laatste tijd van 22 of 23 nog.

19. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Wanneer voor het laatst bedoel je? 28e..
    Had hele lange cyclus vorige maand zomaar ineens, dus misschien nu weer terwijl ik het hele jaar regelmatig was.
    Ik ga proberen gedachten te verzetten.....sterkte!!!!!

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    Ben benieuwd, hou me op de hoogte...Groot gelijk, lekker warm en goed voor jezelf zorgen. Mijn labje ligt ook heerlijk dicht tegen me aan te slapen. Heb je ook steeds zo'n last van maagzuur en vlagen van misselijkheid?

Share This Page