Meer dan 1 week overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LF84, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LF84

LF84 Niet meer actief

Nee ik ben nog niet maagzuur en misselijk.

2. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik ben nog steeds niks ongi en de test blijft ook negatief..
    Waar blijf er nou?

3. LF84

LF84 Niet meer actief

Ben je wel ongi of nog steeds negatief??

4. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Door spanning kan je ongesteldheid ook uitblijven.. Echt vervelend voor je. Hoop natuurlijk dat de test gewoon positief gaat worden en dat je te vroeg bent gaan testen. Ik zelf vind de huismerk test van kruidvat erg goed. Het zijn er 2 voor €5 , misschien kun je die proberen.

Ik zelf heb gister getest en was een heel licht streepje maar dan ook heel licht dus ik probeer het morgen weer.

5. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen ook kruidvat test. Ook negatief :(
    Doe je gewoon elke dag test of niet?

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Ik zit ook in t zelfde schuitje!! Ben nu ook een week overtijd en testen blijven negatief.. Niet echt kwaaltjes alleen gevoelige tepels en beetje ander slijm dan normaal(sorry) ik heb nog niet de ha gebeld maar als ik na t weekend nog niet ongi ben dan ga ik wel bellen!!

Echt balen dit he! Hoop voor iedereen dat we mooie posi testen krijgen en beloond worden voor het lange wachten met een vroeg kerstcadeautje :D

7. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hier nog één! Morgen ben ik precies 2 weken overtijd.. Heb lange cycli, zit op cyclusdag 61 vandaag. Ook al naar de huisarts geweest, maar die wil er ook niets mee doen.
    En dat terwijl ik er door mijn verhuizing totaal niet mee bezig ben geweest!

Ik wil nu gewoon ongesteld worden, dat zwanger worden kan me nu volledig gestolen geworden!

8. LF84

LF84 Niet meer actief

Echt flauw van je huisarts, dat huisarts wilt net helpen.
    Volgende week op maandag dan precies 2 weken overtijd.

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, ik kan er ook niet zoveel mee. Ik wacht nu tot in de kerstvakantie en dan ga ik gewoon nog een keer. Desnoods voor de deur liggen daar, haha! Vanochtend nog negatief getest, dus ik denk ook echt niet dat ik zwanger ben, maar een normale cyclus zou fijn zijn!
    Mijn vorige cyclus was ook lang (47 dagen), maar dit is gewoon niet leuk meer.

Bij jou ook echt enorm raar dat je nu ineens zo'n lange cyclus hebt! Heb je niet toevallig erg veel stress gehad de afgelopen weken? Dat is het enige waar het bij mij aan zou kunnen liggen, denk ik..

10. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, bij mij is normaal cyclus tussen 26 en 29 dagen. nu voorste eeVolgens mij dat ik was niet zo veel stress geweest. Alleen ik word wel gek. Alleen ik vind niet leuk om elke X test doen.

11. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of, ik zat even te rekenen. Vandaag is 13 dec. Laatste keer dat je hebt geklust was 22 nov. Al had je een laat ei, dan nog als je zwanger zou zijn, dan zou het nu al bijna 3 weken later zijn. En ben je officieel 5 weken zwanger :$

Ik denk dat je rekening moet houden met dat je NIET zwanger bent. :( ik wil graag zeggen, goh blijf doortesten, maar ten eerste is het zonde van je geld en enorm pijnlijk die teleurstelling. :(

Wacht tot maandag en EIS een bloeders van de huisarts! :x

Succes meid!

12. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja klopt, ik ben waarschijnlijk wel officieel 5 weken zwanger.
    Als volgende week op zondag of maandag ga ik weer test en als ook niet positief. Dan we gaan weer terug bij huisarts. Moet wel bloed onderzoek. Ik wil NIET MISKRAAM gebeurd.
    Gisteren heb ik wel ontdekt want ik heb elke X jeuk tegen anus. Dus 2 rosé/paarse aambeien.

13. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ik ben ook al een week (of iets korter indien laat ei) overtijd. Ik heb dinsdag neg getest dus morgen nog een keer.
    Als het maandag nog zo is, bel ik de dokter. ......

14. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee meid, niet stressen. Als je niet kan wachten dan bel je gewoon morgen de huisarts en zeg je dat je er psychisch van word, misschien helpt hij je dan? Slaap lekker....als het n beetje lukt :)

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nee, inderdaad niet stressen, LF! Dan kan het nog langer duren allemaal..

Ik heb gisteravond behoorlijk gebloed tijdens de seks. Gebeurt wel vaker bij mij, maar niet zo erg als gister. We maakten direct al een grapje dat VL me ongesteld gesekst had en of ie me dan de volgende keer zwanger kon seksen.. Haha!
    Vanochtend overigens geen bloed meer, dus ik weet het eigenlijk ook niet meer...

Zucht.

16. LF84

LF84 Niet meer actief

Idd, ik kan niet wachten tot goed uitslag.
    Ik denk ook dat op maandag ga ik met mijn man naar de dokter.
    Want de test is vandaag ook weer negatief.

Wat is 'n afkorting: VL?
    We zien het wel dat misschien vanavond of morgen hebben we wel zin in sex of niet.

Wel moeilijk om te ontdekken van mijn buik. Omdat ik ben altijd beetje mollig. Denk niet zo makkelijk om hoe ziet 'n buikje ontdekken, toch?
    Nu ik heb wel klachten:
    - jeuk
    - weer opnieuw lage rugpijn
    - moeheid
    - heel beetje hoofdpijn

17. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Hmm jammer :( .. nee ik test niet elke dag dat vind ik zonde van me geld.

Ik weet precies hoe je je voelt.. ik heb laatste paar keer vaak gehad dat me ongesteldheid maar niet kwam en het wel leek alsof hij eraan zat te komen dus ik dacht misschien ben ik zwanger dus ik testen maar nee hoor negatief en meestal deed ik het pas een week later weer als ik nog niet ongesteld was.

Ik zou gewoon even rustig afwachten, als je namelijk nu 5 weken zwanger zou zijn dan moet hij denk ik wel positief uitslaan dus denk dat je toch ongesteld gaat worden :(

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    VL betekent vriendlief.

Ben je er ook niet veel te veel mee bezig, meid? Ik zie al een hele tijd allerlei symptomen langs komen bij jou. Dat zegt echt nog helemaal niets! Ga even in de relaxmodus en probeer je gedachten ergens anders op te zetten..
    Dat is moeilijk, dat weet ik echt als geen ander, maar dit helpt je ook totaal niet.

En ik bedoel dit alleen maar lief, niet om je te kwetsen!

Dikke digi-knuffel!

19. LF84

LF84 Niet meer actief

O snap het wel.
    Idd, het is wel moeilijk om even afleiden en moet niet zo veel denken aan test en ongi.
    Gelukkig dat morgen gaan we lekker ontspannend weg naar vrije markt in Cuijk.

Terug dikke knuffels

20. LF84

LF84 Niet meer actief

Goedemiddag,

Ik was vanochtend wel even echt raar gevoel van mijn onderbuik en menstruatie maar niet echt kramp. Ik ben net wc en veegt wc rol. Ik zie dat 'n roze en witte/gele slijm. Misschien is innesteling??

Ik ben nog steeds erg last van mijn lage rugpijn. En ook nog steeds moeheid. Lijkt dat ik voel me niet zo lekker vel.

Deel Deze Pagina