Meer dan 1 week overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by LF84, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ah, balen, LF! Dat was niet de bedoeling! Er had gewoon een mooie tweede moeten komen..
    Wel fijn dat je nu weer weet waar je aan toe bent. Ik moet volgens mij nog steeds wachten..

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    Hoi LF84,
    Ik ben helaas donderdagmiddag ongesteld geworden. Ben er goed chagerijnig van..pff. Ik dacht dat het raak zou zijn omdat ik nooit onregelmatig ben..
    Lees dat het bij jou ook niet is gelukt..jammer! Maar volgende ronde vast! en anders, nog even oefenen is ook leuk (houd ik mezelf maar voor om de chagerijnigheid er een beetje uit te halen).

3. LF84

LF84 Niet meer actief

Balen je bent ook ongi. Niet leuk dat je voelt chagrijnig. Ik ben niet chagrijnig maar wel echt zo moe.
    Ik hoop dat jij (en ook voor mij) lukt wel volgende ronde.

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog steeds niets... Ga maandag naar ha om daar een test te doen dus even afwachten wat daar uit komt.. Ik heb donderdag voor t laatst getest en die was negatief dus zie t maandag wel..

5. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Jammer, LF.
    Op naar de volgende ronde!:)

Hopen op een vruchtbaar 2013

6. Skip

Skip Actief lid

Dec 13, 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Nou hier ook nog steeds niets wat rot zeg voor de mensen die ongi zijn geworden !

Ik voel ook nog steeds niets wel gevoelige borsten en s'middag heel moe sinds gisteren mijn ogen vallen gewoon dicht ..... Morgen maar weer een testje dan 5 dagen overtijd !

Mijn collega was een jaar gestopt en altijd tussen 28 en 30 dagen ongesteld ze was week overtijd test negatief 2 weken overtijd ook negatief 3 weken overtijd huisarts geweest bloed geprikt uitslag negatief
    Weer een week later dus 4 weken overtijd heeft ze weer test gedaan en positief ze maakte heel weinig hcg aan !

Dus het kan wel

7. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, dat kan wel!
    Mijn schoonmoeder heeft ook dit meegemaakt van 2de kindje (van mijn lieve man).

Bij mij was ook overtijd, helaas negatief en ook toch ongi komt. :( Hoop dat volgende jaar raak ik het wel! Wie weet, hihi.. Ik ben nu wel blij mee, dat ik mag lekker drinken voor 'n feestdagen. :D

8. Skip

Skip Actief lid

Dec 13, 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Wel echt balen maar je weet waar je aan toe bent maar het kost zoveel energie dat wachten ! bij mij is de streep op kruitvat test misschien iets rosé maar schelt niet kruidvat test van predictor omo wit dus wacht tot vrijdag dan kijk ik weer verder

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha ja das wel waar ja!! Zit er toch nog 1 voordeel aan :D

10. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik was 8 dgn over tijd toen ik positief testte! Helaas eindigde dit in een miskraam :(

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oh, wat vervelend voor je, meis!! Hopelijk ben je snel weer zwanger van een goeie plakbeeb..

Ik ben inmiddels 17 dagen overtijd!! Ik reken niet echt op een zwangerschap nu en zit mijn tijd uit te zingen tot ik ongesteld word..

12. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik hoop ook voor jou snel op een positieve test!!

13. mounia05

mounia05 Niet meer actief

LF balen zeg :( ik herken je gevoel .. het is lastig maar probeer het los te laten dan komt het vanzelf.

Misschien een tip : ik slik sinds ruim een maand Etos zwangerworden vit. Zijn gewoon vitamine pillen maar het was wel meteen raak bij mij en heb eigenlijk niet eens zo heel veel geklust. Het is geen wondermiddel wat garandeerd dat je zwanger raakt maar je lichaam krijgt wel de benodigde vitaminen wat altijd goed is.

Hopelijk lukt het de volgende ronde :)

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    LF is eerder al ongesteld geworden..
    En de meeste vrouwen hier slikken vitamines (ik ook) en ik ben ook al 8 maanden niet zwanger..

15. LF84

LF84 Niet meer actief

Idd, ik slik een foliumzuur tablet graviton. Ken je dit?
    Ik weet het niet, dat mag veranderd foliumzuur neemt andere merk?

16. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja idd, afgelopen zaterdag begon ongi tot nu. Denk morgen is weer voorbij.
    Welke foliumzuur slik je?

17. TejteiT

TejteiT Nieuw lid

Dec 18, 2012
    1
    0
    0
    Vorige maand was ik 8 dagen overtijd en ik heb drie keer een test gedaan. Zo wit als het maar kan.... Na de 37e dag werd ik toch ongesteld... Tja je lijf doet rare dingen als je iets graag wil. Tcoh heb ik op dit forum al vaker gelezen dat er pas laat positief getest wordt.. Afwachten dus maar. Nu ronde drie, en toch maar een ovulatietest gehaald.

18. mounia05

Ja dat zag ik maar ik was gister pas online dus daarom reageerde ik gister pas.

Ik zeg toch ook dat het geen wondermiddel is om zwanger te worden. Ik slikte eerst alleen foliumzuur maar alsnog werd ik niet zwanger. Het heeft bij mij bijna ander half jaar geduurd voor ik zwanger werd met tussendoor een miskraam. Ik geef alleen maar een tip en zeg daarbij dat ik meteen zwanger werd. Daarnaast als je op google zoekt Etos zwanger worden multi dan zie je veel reacties dat die vrouwen meteen de eerste ronde zwanger zijn geworden. Nogmaals het is alleen een tip.

19. mounia05

Nee ken ik niet. Ik slikte gewoon huismerk van Albert Heijn foliumzuur en ben sinds vorige maand dus overgestapt op de Etos zwanger worden multi. Als je er 2 per dag neemt, wat ze ook aanraden, dan krijg je ook de hoeveelheid foliumzuur binnen die je nodig heb. Voordat ik eraan begon heb ik op internet gekeken wat ervaringen van andere waren en daarna dacht ik waarom niet, ik kan het proberen.

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay! Nou 12 dagen te laat ben ik uiteindelijk ook ongi geworden hoor :S helaas maar we gaan gewoon weer door naar de volgende ronde! Ben ergens wel blij dat ik nu weet waar k aan toe ben en gewoon rustig de feestdagen in kan en ook lekker kan drinken met de feestdagen zoals je al zei lf :D

Iedereen succes met zwanger worden!!

Share This Page