Meer dan 1 week overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by LF84, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stephanie18

stephanie18 Nieuw lid

Dec 19, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

wauw een week overtijd dat is echt al wel lang wat zei de dokter dan precies

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou ik mocht langskomen voor een test daar maar die was nega en toen kreeg ik te horen dat ik nog maar s zelf moest testen en als er nog geen duidelijkheid was dat ik na oud en nieuw maar is terug moest bellen :S ben echt blij dat ik duidelijkheid heb nu!!

3. Skip

Skip Actief lid

Dec 13, 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Ik was bijna een week overtijd toen ik 1 dag overtijd was heb ik kruitvat test gedaan zag een heel licht rosé streepje 4 dagen gewacht omo wit ! 5 de dag zonder het aan te voelen komen beetje bloed verlies dus dacht ongi! Vannacht flinke krampen dacht ik moet echt naar de wc en ben een flinke bloed prop verloren een soort vlies leek het dus dacht vmk maar zeker weten doe ik het niet maar baalde enorm maar weet ook als me lichaam het afstoot dat het niet goed is dus gisteren nog mee gegaan met vriendin naar 30 weken echo en moest vandaag vrolijk aan het werk was niet echt makkelijk !

4. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Ik ben morgen een week overtijd. As zaterdag gaan we weer testen. Afgelopen zaterdag en maandag hebben we getest, allebei omo wit...
    Ik heb al de hele week buikkrampen. Ik weet niet of dit echt iets te maken heeft met wel/niet zwanger zijn.
    2 jaar geleden had ik ook allemaal buikkrampen, toen kwam dit door de stress, ben bang dat dit nu weer van de stress is.

Share This Page