Hallo allemaal Anderhalf jaar geleden bevallen van een prachtige dochter in zwangerschap trombose gekregen en moest dus spiraal Nu moet ik over anderhalve week ongesteld worden maar heb zelfde klachten als bij mn dochter Opstaan met misselijk weeiig gevoel opgeblazen gevoel komt terug op meerder momenten Veel moe jeukende/gevoelige borsten hoofdpijn etc Zou het zo kunnen zijn dat ik toch zwanger ben ondanks spiraaltje?? Heb trouwens koper spiraal van Multiload Liefs
Hoi, Ik heb geen ervaring maar weet van een vriendin dat een spiraaltje dezelfde kwaaltjes kan veroorzaken. Zij dacht ook zwanger te zijn, bleek van de spiraal te komen. Anders even een kruidvattestje eraan wagen?
Zou kunnen maar heb hem al anderhalf jaar en totaal geen klachten gehad ervan En is precies zelfde misselijkheid.. Miss idd ff testje doen maar is nog te vroeg denk ik om te testen
Ik had ook last van gevoelige borsten met het spiraal, precies zo'n gevoel toen ik net zwanger was.... Maar het was niets....
Ik wil je niet ongerust maken, maar i zou toch even een test doen voor de zekerheid. Ik had de Mirena en ben wel zwanger geraakt. Hij bleek niet goed te zitten. Helaas hebben ze na het plaatsen nooit een controle echo gedaan. Tegenwoordig doen ze dit wel gelukkig.
Je maakt me niet ongerust hoor Mocht toch zo zijn is het welkom..we hadden het er al over gehad om spiraal te laten verwijderen , om voor een 2e te gaan Maar ben gewoon benieuwd of dit kan Maar vorige zwangerschap pas laat achter gekomen door gezondheid Dus vanaf wanneer kan ik testen ?? Nu al ??
Ik had ook een multiload en was gewend aan wat PMS klachten ongeveer 4-5 dagen voor menstruatie. Alleen op een maand werden die klachten veel heftiger en het duurde en duurde maar . Ik hield mijn cyclus niet bij (ik werd altijd begin van de maand ongesteld), dus ik twijfelde hoeveel overtijd ik nu precies was. Had ook ooit een keer een langere cyclus gehad, dus ik dacht misschien nu weer. Uiteindelijk op aandringen van manlief toch een test gedaan om een zwangerschap uit te sluiten. Tot mijn grote schrik en verbazing kwamen er meteen 2 streepjes! Dus ja, zwanger worden met een spiraal is zeker mogelijk. Mijn spiraal bleek ook niet meer goed te zitten, maar uiteindelijk toch 'zijn werk' gedaan, want werd vrij snel daarna een miskraam ... Maar ik begrijp dat je nu nog ruim voor verwachte menstruatie zit, dus testen lijkt me niet zinvol. De klachten die je voelt kunnen ook PMS (pre-menstrueel syndroom) zijn. Ookal heb je dat nooit eerder gehad, het kan opeens toch beginnen (zo ging het ook bij mij). Ik zou pas testen als verwachte menstruatie uitblijft. Veel succes!
Helaas moet de spiraal verwijderd worden mocht je zwanger blijken te zijn en heel vaak komt dan het vruchtje mee. Maar als ik lees dat je ongeveer anderhalve week voor je menstruatie zit, kun je ook klachten hebben door je eisprong. Ik heb dan ook vaak gevoelige borsten, krampjes, erg honger waardoor vaak een beetje een misselijk gevoel. Succes in ieder geval! Hopelijk is het niets en doet je spiraal gewoon zijn werk.
Hoi dames Begin te twijfelen of ik vorige periodr wel mn menstruatie heb gehad hij was zo kort en weinig bloeden...miss innesteling Ga straks toch test halen Kapot v zenuwen...wat als ik zwanger ben. We hebben net besloten v een tweede te gaan dus spiraal moest er binnenkort uit. Maar als ik nu zwanger ben krijg ik waarschijnlijk miskraam??? ZO spannend en eng.. Ik hou julie op de hoogte
Test nagatief..nu mn NOD afwachten en als niks is in januari mn spiraal eruit. En gaan we definitief voor een 2e oo de eerste lang gewacht hooelijk gaat het nu sneller haha