Hoi meiden, Hier ook iemand die wil afvallen! (ruim 15 kilo wil ik graag kwijt.) Ik ben nu sinds 10 juli bezig. Start gewicht was 90,5 kilo. Maar ik wil geen dieet doen. Ik ben dus gewoon elke dag iets meer aan het bewegen, stukje wandelen of meer de fiets pakken. en s avonds voor slapen buikspier oefeningen. Daarnaast let ik wel op wat ik eet en drink. gemiddeld per dag - 2 volkoren broodjes (met mager beleg) en thee - 1 a 2 volkoren crackers met kop koffie en zoetjes (met warme halvollemelk) - 2 volkoren boterhammen en 2 crackers of 1 roggebroodje met mager beleg en thee - 2 stuks fruit met water en thee - stukje vlees, lekker veel groente en ongeveer 200 gram aardappels of rijst. en soms toetje. - s avonds soms nog een lekkere bak koffie met cracker, of cola ligth met japanse mix of stuk fruit. verschilt per avond waar ik zin in heb. Daarnaast heb ik met mezelf een afspraak gemaakt dat ik op een verjaardag wel wat lekkers mag. een gebakje of iets dergelijks en afgelopen weken heb ik ook echt nog wel eens chinees gegeten of en zelfs in totaal 3 gebakjes waar ik heerlijk van heb genoten. De eerste week was ik warempel al 3 kilo kwijt, helaas de tweede week niks aangekomen maar ook niks er vanaf. Ik mag zondag weer wegen maar heb stiekem eergisteren toch nog even op de weegschaal gestaan en er was gelukkig weer een kilo er van af. 10 juli- 90, 5 17 juli- 87,5 24 juli- 87,5 31 juli- ? (spannend ) Tussen door dus wel stiekem gewogen en toen gaf de weegschaal 86, 4 aan. dus ik heb goede hoop voor morgen! Hoe gaat het met de dames hier? Wil het allemaal een beetje lukken met de strijd tegen de kilo's? Soms moet ik me er even weer bij halen hoor als ik merk dat ik snel wat wil pakken of soms zelfs stiekem even wat in mijn mond wil proppen. Maar ik heb een hele goede gedachten die ik er steeds bij haal! Ik wil dat mijn kinderen opgroeien met een gezonde moeder die lekker met ze kan meebewegen en een goed eet voorbeeld geeft. Dus hopelijk gaat het me lukken om mijn levenstijl aan te passen.
@ stampertje Balen joh, hou je het niet snoepen niet vol? of gaat er niks vanaf? Wat is jou eetpatroon en hoe wil jij afvallen?
Morgen is eigenlijk pas mijn weegdag, maar was nieuwschierig en heb daarom vanmorgen even gewogen. Er is 2 kg af. Had eigenlijk meer gehoopt, maar op zich mag ik niet klagen. Ik heb totaal geen drang om te snoepen oid. En dat terwijl mijn man de hele dag lekkere dingen eet (heeft nu toevallig vakantie). Ik kan zelf heel goed de knop omzetten waardoor ik echt niks maar dan ook niks snoep Succes ladies!
vanochtend gewogen, idd 86,4. nou ben ik intotaal al 4,1 kilo afgevallen Zit nu onder mijn startgewicht van de laatste zwangerschap! Joehoe! op naar de volgende kilo's
Wij kunnen het! Het afval lijstje: Naam - Hoeveel wil je afvallen? - Resultaat week 1 Mama101 - 13 kg (gestart op 25/7) - 2,5 kg kwijt Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7) Anice - 10 Kg (gestart op 18/7) Vlinder249 - 15kg (gestart op 18/7) - 1,1 kg kwijt Idm - 15 kg (start op 25 juli) Sietske - 10 kg (start op22/7) Belly - 10 kg (start op 18/7) Hieperdepiep - 10 kg (gestart op 17 juli) - 1kg kwijt T84 - 9 kg (gestart 25/7)
Wij kunnen het! Het afval lijstje: Naam - Hoeveel wil je afvallen? - Resultaat week 1 Mama101 - 13 kg (gestart op 25/7) - 2,5 kg kwijt Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7) Anice - 10 Kg (gestart op 18/7) Vlinder249 - 15kg (gestart op 18/7) - 1,1 kg kwijt Idm - 15 kg (start op 25 juli) Sietske - 10 kg (start op22/7) Belly - 10 kg (start op 18/7) Hieperdepiep - 10 kg (gestart op 17 juli) - 1kg kwijt T84 - 9 kg (gestart 25/7) Marleen- 15 kilo (gestart 10/7) - intotaal nu 4,1 kilo kwijt
de eerste kilo's gaan het hards he! Dus ik ga er nu van uit dat het met 0 tot 0,5 kilo per week eraf gaat. Is ook het beste zeggen ze he!. Geef ook nog eens borstvoeding, dus heel hard lijnen mag ik ook weer niet. Ze zeggen dat de afvalstoffen dan in de bv komt. Dus dat moeten we ook niet hebben he! Hopelijk dat het nu langzaam aan doorzet! Vandaag ga ik alleen wel even lekker zondigen haha. We gaan kaas fonduen. (maar heb als dippers ook lekker verse groente.) Dus dat komt wel goed Hoe gaat het met de andere dames?
Hoi meiden, Hier nog een die moeite heeft met het afvallen. Maar er is een halve kilo af. Zolang er niets aankomt is het goed denk ik maar!
Wij kunnen het! Het afval lijstje: Naam - Hoeveel wil je afvallen? - Resultaat week 1 Mama101 - 13 kg (gestart op 25/7) - 2,5 kg kwijt Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7) Anice - 10 Kg (gestart op 18/7) Vlinder249 - 15kg (gestart op 18/7) - 1,1 kg kwijt Idm - 15 kg (start op 25 juli) - 0,5 kg kwijt Sietske - 10 kg (start op22/7) Belly - 10 kg (start op 18/7) Hieperdepiep - 10 kg (gestart op 17 juli) - 1kg kwijt T84 - 9 kg (gestart 25/7) Marleen- 15 kilo (gestart 10/7) - intotaal nu 4,1 kilo kwijt
Wij kunnen het! Het afval lijstje: Naam - Hoeveel wil je afvallen? - Resultaat week 1 Mama101 - 13 kg (gestart op 25/7) - 2,5 kg kwijt Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7) Anice - 10 Kg (gestart op 18/7) Vlinder249 - 15kg (gestart op 18/7) - 1,1 kg kwijt Idm - 15 kg (start op 25 juli) - 0,5 kg kwijt Sietske - 10 kg (start op22/7) Belly - 10 kg (start op 18/7) Hieperdepiep - 10 kg (gestart op 17 juli) - 4,5kg kwijt T84 - 9 kg (gestart 25/7) Marleen- 15 kilo (gestart 10/7) - intotaal nu 4,1 kilo kwijt
Hoi hoi, vanmorgen toch weer een dag te vroeg op de weegschaal gestaan. Kon me niet inhouden tot morgen! Ik weeg nu 85 kilo dus al 5,5 kilo kwijt! Jeeeeeeehhhh Ik ben helemaal heppie, op naar de volgende 9,5. Die laatste kilo's zullen wel veel langzamer gaan! maar de eerste dikke 5 kilo zijn er van af! Hoe gaat het met jullie meiden? Ook de goede kant op? Zijn er wat waar het niet gaat? Het veranderen van mijn eetpatroon gaat echt super goed! Ik maak nu elke dag een feestje van de hoofdmaaltijd! Lekkere verse groente en ik weeg nu gewoon elke avond de aardappels/ zilvervliesrijst/ volkorenpasta af. Ik heb nog nooit zo genoten van het eten! echt vet vreemd! Kan het daarom denk ik ook goed volhouden! Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!
Wij kunnen het! Het afval lijstje: Naam - Hoeveel wil je afvallen? - Resultaat week 1 Mama101 - 13 kg (gestart op 25/7) - 2,5 kg kwijt Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7) Anice - 10 Kg (gestart op 18/7) Vlinder249 - 15kg (gestart op 18/7) - 1,1 kg kwijt Idm - 15 kg (start op 25 juli) - 0,5 kg kwijt Sietske - 10 kg (start op22/7) Belly - 10 kg (start op 18/7) Hieperdepiep - 10 kg (gestart op 17 juli) - 4,5kg kwijt T84 - 9 kg (gestart 25/7) 2 kilo kwijt Marleen- 15 kilo (gestart 10/7) - intotaal nu 4,1 kilo kwijt Jep , de eerste kilo'tjes zijn eraf!!