meer dan 1000 km file door sneeuw...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nora1983, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Een vriend van ons staat ook al vanaf 5 uur in de file en moet nog meer dan 100km. Zal wel latertje voor hem worden.. Dan is sneeuw toch niks meer an.
    Thuis, binnen en om een sneeuwpop te maken dan is het leuk.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mensen..die 'paar vlokjes' is bij wijze van spreken;) Wat ik er mee bedoel is dat het niet uitmaakt of er nou 30cm, 20cm, 10cm of welgeteld 3 vlokjes sneeuw ligt..de boel raakt meteen ontregeld.
    NL is elk jaar weer gewoon erg slecht voorbereid op zulk weer. Zuig ik niet uit mijn duim toch?:(

3. Koon

Koon Niet meer actief

Maar hoe moeten we ons volgens jou dan voorbereiden op dit weer?

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Geen idee..dat laat ik liever aan de experts over. Ik heb daar niet voor gestudeerd:)

5. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Mijn baas is echt een held. Hij moest met de auto normaal gesproken drie kwartier rijden naar werk. Na anderhalf uur belde hij ons filiaal; "ik doe mijn best, alleen de mensen voor mij niet. Ben nu tien km van huis dus het kan nog wel even duren..." twee uur dáárna; "ik geef het op, ik ben nu bij de eerstvolgende afslag na mijn vorige belletje. Ik keer om en ga naar huis..."

Vier en half uur na het eerste belletje; Staat meneer in mountain-bike outfit, mét fiets, mét sneeuw tot in zijn oren en nek, mét zijn lunchpakketje midden in de toko. "NOU, GELUKT HOOR! Ik ben er!".
    Mafklapper, heeft gewoon de mountainbike gepakt en is 40km gaan fietsen! Hij kreeg applaus van klanten en het personeel.
    de bikkel :D

6. adi

adi Niet meer actief

Ik denk net zoals de rest van de wereld waar het ook sneeuwt in de winter....

7. Koon

Koon Niet meer actief

In de rest van de wereld staan ook files als het sneeuwt hoor.... ;)

Ik heb minder problemen met die files (oke, ik heb er dan ook niet ingestaan haha), dan met mensen die lopen te miepen dat Nederland altijd zo ontregeld is als het gesneeuwd heeft. Lekker binnen blijven dan.

Ik weet zeker dat de mensen bij de NS, rijkswaterstaat, ANWB etc. heel hard hun best doen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Net als wij allemaal proberen om ons werk goed te doen.

8. Koon

Koon Niet meer actief

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Wow! Stoer!

10. knap

knap Niet meer actief

Moet wel lachen om dit topic.

Appels vergelijken met peren.

Maar pas geleden was zo iets ook aan de gang in Rusland ook het land van de vorst sneeuw en kou mensen hebben geloof een week in de file gestaan. En gisteren dus zweden. Als er in Amerika een blizzerd komt ligt ook daar het verkeer op zijn gat.

En bijvoorbeeld zweden daar zijn er duidelijk minder mensen op een veel grotere stuk land dan hier.

Gisteren ging het giga mis, Tijdens de ochtends spits en waar ging het mist juist in het westen omdat daar de meeste mensen wonen Rotterdam Den haag Zoetermeer Delft Amsterdam veel mensen die te gelijk naar hun werk moeten. En dan kan er nog niet geschoven worden met sneeuwschuivers zeker als het nog sneeuwt. Gewoon gevalletje van over macht.

Deel Deze Pagina