Veel plezier vandaag! Altijd leuk om te kijken welke maat er nu past. Ik zit nog een beetje tussen 2 maten in, heel irritant haha. (1 of 2 maten kleiner dan dat ik begon). Ik mag vandaag zoals elke zaterdag gewoon weer werken. Vanavond lekker gevulde courgettes maken en eten, heerlijk! En dan maar afwachten wat de weegschaal morgen ochtend zegt.
whoehoe!! Broeken maat 38/M. ipv L. Kreeg maat 36 ook dicht maar zat niet heel comfortabel, misschien met een kilo of 3/4 minder. Shirts maat 36/S ipv L. Ik ben blij!
Gymgirl Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 67,7 kg Totaal verloren: 12,3 kg Melaniie Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 61,0 kg Totaal verloren: 9,1 kg Dompiewompie Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 85,5 kg Totaal verloren: 12,5 kg Anewday Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg Totaal verloren: 6,4 kg JasmijnM Start: 83,5 kg Streef: 65 kg Huidig: 81,9 kg Totaal verloren: 1,6 kg djoyz Start: 104 kg Streef: 77 kg (onder de 80) Huidig: 91,8 kg Totaal verloren: 12,2 kg Oceanna Start: 117 kg Streef: 80 kg Huidig: 97,1 kg totaal verloren: 20 kg Hier ook niet veel eraf deze week, 0,7 kg.. toch die pizza haha. Deze week weer extra opletten..
@melaniie pfff maatje 38! Ik ben erg jaloers hoor, ik pas nu net comfortabel in maat 44 Gisterenavond kapsalon gegeten en vandaag verjaardag van mijn vader. Hopelijk valt de schade van dit weekend mee morgenvroeg
Ah hoef je niet jaloers op te zijn hoor. Je bent hartstikke goed bezig! Een kledingmaat zegt niet zo heel veel, als je je maar goed voelt. En jij bent hartstikke goed bezig met hoeveel je al afgevallen bent! Dat geldt voor iedereen trouwens Hier ook weer niet zo heel goed gegeten. Dat weekend, is echt een valkuil. Ik ga voor mezelf weer een nieuw 42 dagen doel maken, hopelijk helpt dat wat beter.
Het hele weekend geklust in huis en gisteravond ben ik me toch ziek geworden. Alles doet zeer en is stijf. Ben bang dat ik weinig beweging zal hebben.
Haha, en voor mij zal dat al top zijn! Heb nu maat 46, had maat 50. (Shirtjes tussen 44 en 46 in). Wel makkelijk; ik bewaar wel mijn te grote kleding voor als ik hopelijk eind van het jaar zwanger ben
Toch al een aantal maten kleiner. Maar ben jij zelf dan niet zo heel groot of zit het vreemd verdeeld? Want je bent volgens de weegschaal lichter dan mij. Ik ben 165cm.
Hahaha vreemd verdeeld? nee hoor. Ik ben 168 cm lang. Probleem meest op buik, maar ook billen, armen, benen. Dus geen gekke verdelingen hoor! Buik is wel grootste ‘probleem gebied’ dus daarom grotere bovenwijdte nodig bij broeken terwijl soms de broekspijpen dan wat wijder vallen maar niet extreem. (Wel grotere cupmaat waardoor shirtjes groter moeten om netjes te zitten maar heb wel ruimte over dan op mijn buik dan meestal.) Ik weet wel dat ik liever een iets te grote maat aantrek dan een iets te kleine want ik vind dat zo lelijk bij andere, zo’n ‘rollade effect’ je snapt wel wat ik bedoel.
Dat vind ik ook vreselijk die rollade of die muffin bij de broek. Daarom draag ik ook vaak hoge broeken ipv heup broeken. Met vreemd verdeeld bedoelde ik op 1 plaats veel meer dan op de andere maar je bent net als ik overal. En grotere cupmaat zorgt idd ook voor ruimere shirts. Ik heb gelukkig maar D.
@Oceanna hahaha ja, jij snapt hem Ik zit nu op E/F cup, toen ik 4 jaar geleden van 85 naar 70 kilo was teruggezakt had ik ook een E, dus cupmaat blijft hetzelfde, alleen de omvang is nu een stukje groter.. Hier ook alleen maar hoge broeken, heup broeken kan echt niet en zit ook helemaal niet lekker. Nog 15 kilo te gaan... let’s go
Sinds ik kinderen heb vind ik heupbroeken ook echt vreselijk daarvoor droeg ik ze wel. Maar ik durf ook gelukkig nog in een bikini. Op de foto ben ik.
Je ziet er inderdaad goed uit hoor! Ik droeg met veel twijfel een bikini toen ik 70 woog, mijn doel is nu ongeveer 77. Ik denk niet dat ik mezelf ooit confortabel zal voelen in een bikini, heb niet veel zelfvertrouwen dus liever een mooi zwart of donker badpak. Hierbij een foto van mij, mooi bewerkt haha. Deze foto heb ik van de week gemaakt, blij met mijn nieuwe jasje (maat 42 maar klopt niets van denk ik). Verder heb ik geen full body pictures.. Bekijk bijlage 613204
Jij ziet er ook goed uit. Wat betreft badpak/bikini ik ben doodongelukkig in een badpak. Vorig jaar 1 gekocht maar 1 keer gedragen ik werd er helemaal gek van. Gelukkig had ik een extra bikini bij. Dus ik zou dan eerder gaan voor een tankini.