@ColaLight1 beterschap! hopelijk ben je morgen weer wat fitter met koningsdag! de pannekoek met brinta vulde goed, heb er anderhalf gegeten. normaal met gemak 3! en smaakte ook lekker. @Oceanna beterschap met je dochter. is ze inmiddels wat opgeknapt? @djoyz wat goed zeg, dat is dan leuk winkelen! jullie morgen nog leuke plannen met koningsdag? Wij gaan als het droog is de wijk in, dan zijn er allemaal spelletjes en springkussens etc voor de kinderen. En nog even struinen langs de rommelmarkt haha
Vanochtend weer 39.1 dus huisarts gebeld daar zit ik nu te wachten. Weegschaal gaf vanochtend 95.7 dus ik ben blij.
@melaniie wat goed zeg weer afgevallen, netjes! Veel plezier morgen! Wij gaan morgen naar mijn moeder, koningsdag is voor mij echt geen feestdag. Het is morgen precies 2 jaar geleden dat mijn vader overleed op koningsdag.. @Oceanna Hoe was het bij de huisarts? Knap dat je bent afgevallen! Wat eten jullie vandaag allemaal? En wat is jullie leeftijd en lengte?
ik ben 1.56m en 27 jaar. Errug klein dus Vandaar mijn 'lage' streefgewicht. Vanavond eten wij patat. Nouja de kinderen, mijn vriend eet kip en rijst en ik twijfel of ik patat mee eet of dat ik iets anders neem. Ben er nog niet over uit.
Ze heeft antibiotica gekregen. Ontstoken oortjes en een piep op haar longen. Wij eten waarschijnlijk iets met gehakt en als ik te moe ben een boterham. Ben maar weer eens aan het klussen. Er moet behang weggehaald worden in de woonkamer. En hopelijk morgen verven. Ik ben 30 en 165cm
Dankjewel! Zal het nodig hebben. Haha wow dan ben je inderdaad klein. Ik ben heel lang 1.81 en ben 29 jaar. @Oceanna Hopelijk slaat de kuur snel aan! Haha ook al redelijk klein Wel leuk allemaal een beetje dezelfde leeftijden
Mijn man heeft nu ook een Fitbit. kan ik hem heerlijk uitdagen om meer in beweging te komen .tot nu toe win ik vandaag in beweging. Ook niet gek met zijn kantoorbaan
@Oceanna haha oh leuk! Ik wil ook ik wil ook Ik heb even een momentje van zwakte en zit aan een stuk chocola Echt stom eigenlijk.. dat terwijl de weegschaal vanmorgen wel echt vooruitgang liet zien.
@ColaLight1 als je er maar van geniet he! De weegschaal was na de Pasen afgelopen zondag echt niet lief.. deze week er weer keihard tegenaan. Het is ook mijn eigen schuld, mezelf behoorlijk laten gaan met Pasen en Koningsdag (suikerspinnen gekocht met mijn schoonzusje..) Kom net uit de sportschool, en niet zoals altijd met de auto gegaan maar hardlopend! Kostte wel moeite maar zeker mooi meegenomen zo. Heenweg naar de sportschool (toen uur getrained) en daarna terug naar huis vanaf sportschool in 1 keer en gemiddeld 8,3 km per uur. Ik heb in het verleden de dam tot Damloop by night gelopen (8+ km) en de Zandvoort circuit run. (5+ km). Toen liep ik ook alles in 1 keer uit maar dan wel nog onder de 8 km per uur. Wel leuk om te zien dat ik nu sneller loop, en dan op de terugweg met beste tegenwind. Hier vriend ook een beetje om, fruitsalade staat in de koelkast voor als hij thuis komt en in plaats van een koekje te eten pakt hij nu een schaaltje fruit. Hij werkt in de bouw en is gemiddeld 2 uur eerder thuis dan ik dus hij heeft vaak al honger als hij thuis komt. Ook probeert hij minder brood te eten tussen de middag op zijn werk en de porties avondeten zijn we aan het indimmen... samen is ook wel leuker denk ik, elkaar ook helpen als we het moeilijk hebben hahaha.
Af en toe een stukje kan geen kwaad moet ook gewoon kunnen. Alleen niet de hele reep. (Zoals ik laatst)
goedemorgen meiden, oh ik heb me weer eens laten gaan een weekend. +1 kilo Heb een verjaardag gehad (geen taart gehad) maar wel slecht avondeten (mac met de kids) en natuurlijk tompoucen met koningsdag Heb gister wel meteen de resetknop ingedrukt en gister verse groentesoep gegeten als lunch. Ik heb vakantie deze week dus ik beweeg veel minder (op werk maak ik 6000-13000 stappen per dag) en dat mis ik nu. Ik verwacht deze week niet heel veel, ik hoop gewoon dat die kilo eraf gaat dit weekend en dat ik volgend weekend weer afgevallen ben. Gelukkig doet mijn vriend ook mee met afvallen dus dat is wel makkelijker idd!
Lekker extra rondje wandelen met de kinderwagen. Doe ik ook regelmatig ik probeer iedere dag even een rondje te wandelen met de kinderen. Zijn we gelijk buiten en ik heb mijn beweging. Ik heb ruim 10.000 stappen per dag Samen afvallen werkt wel beter vaak. Af en toe jezelf laten gaan moet ook kunnen. Die kilo komt er zo weer af.
@djoyz wat goed van dat hardlopen. Dat heb ik dus echt nog nooit gekund.. hardlopen.. @Oceanna nou het was een halve reep vanmorgen woog ik nog precies hetzelfde als gister. @melaniie waarom is ongezond eten ook zo lekker he Waar ik wel echt mee zit.. over 3.5 week gaan we dus trouwen. Aan de ene kant wil ik graag afvallen en alles wat er nog af gaat is mooi zou je denken, maar dan past mijn jurk dalijk niet meer. En ik heb m laatst laten vermaken en toen was t nogal n klus.. ik denk niet dat ik hem nog een keer kan laten vermaken, dat die daar niet mooier op wordt zeg maar Mijn vriend en ik hebben sowieso al een tijd de afspraak staan dat we na ons trouwen en vakantie er samen tegen aan gaan mbt de kilo's. Wat zouden jullie doen? Er is inmiddels al 2.5kg af in 1 week.. zonder er bij te sporten.
Is het een jurk met korset sluiting of knopen of rits? Korset sluiting is met een paar kilo minder wel goed dicht te krijgen nog. Maar knopen of rits is lastiger dan zou ik nog even wachten met verder afvallen.
Eens met @Oceanna. @ColaLight1 wow, -2,5 in 1 week? Doet me denken aan 5 jaar geleden, ook de eerste 2 weken 2,5 per week eraf. Helaas wel er weer aan en nog veel meer.. weeg nu nog niet hoeveel ik toen woog dat ik startte.. hopelijk blijft het er bij jou wel af gaan
@Oceanna ja het is met rits.. En hij is laatst dus al een heel stuk ingenomen. Dus die 2.5kg die er nu af zijn zullen nog wel gaan, maar het zou zonde zijn als ie niet mooi meer sluit. @djoyz ja is altijd als ik net ben begonnen, de laatste keer dat ik echt fanatiek bezig ben geweest (juni 2016) met echt intensief sporten er bij was ik binnen een maand 10kg kwijt. En paar maanden later werd ik zwanger en kwam ik weer heel veel aan. In aug 2017 (2 maanden na bevalling) woog ik 105.. En zo al langzaam aan terug gegaan naar 94.2 (vorige week) En vanmorgen 91.8 Maar ja nu zit ik dus met mn jurk probleem hahaha Hoe ziet jouw geschiedenis er uit mbt lijnen etc?
Ik zou even wachten met verder afvallen @ColaLight1 Het zou idd zonde zijn als je jurk niet meer goed past straks. Je kunt wel gewoon gezond en gevarieerd blijven eten zodat dat in je systeem blijft. En als je dan getrouwd bent dan kun je makkelijk(er) de draad weer oppakken Super leuk dat je bijna gaat trouwen, ik ben jaloers
Dan zou ik even idd niet verder afvallen maar wel gezond blijven eten. Ben wel heel benieuwd naar je jurk. Ik had er 1 met korset sluiting.