Meer dan 15 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ananashapper, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat doe jij allemaal op een dag dan? Ik sta en loop de hele dag op mijn werk en loop 1 km vanaf mijn auto naar mijn werk en terug ook 1 km. En dan sport ik dinsdagen en de donderdagen. Althans, deze week is het alleen donderdag want vandaag en morgen is hij nog dicht..
     
    Oceanna en brownielover vinden dit leuk.
  2. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik loop veel op een dag en stofzuig iedere dag. De was is ook 2 dagen in de week. En je verbrand ook met rustig doen.
     
  3. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @djoyz ik denk inderdaad ook dat je het aantal kcal omhoog moet gooien. Anders gaat je lichaam juist opslaan soort van natuurlijk bewchermingsmechanisme.
    Al moet ik ook wel zeggen dat ik het lastig vind wat nou het ideale aantal kcal is om af te vallen.

    Verder hier een wat mindere week qua eten.
    Zaterdag ben ik verrast met een soort van verlaat vrijgezellenfeest; een just married party. Workshop gedaan met heel veel chocolade, chocoladefondue en daarna cocktails gedronken, gegeten en nog meer gedronken :roflmao:
    Ik was zondag serieus 2kg meer als de dag ervoor. Dinsdag een halve dag een bruiloft gefotografeerd en gister verjaardag gehad dus taart genomen en savonds nog wat koekjes.
    En ik ben nu ongesteld dus dat verklaart mijn zin naar zoet wel.. net 88kg. Nu ga ik voorlopig effe niet op de weegschaal ivm menstruatie.

    Hoe gaat het daar?
     
    djoyz en Oceanna vinden dit leuk.
  4. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Ohhh dames.. hier ook smokkeldagen.
    Gisteren taart van collega en eergisteren moest ik mee doen met een donut met de collega’s..
    Nouja, zo weer naar de sportschool even ‘mijn ding doen’ en dan ga ik in het huis aan de slag.
    Stofzuigen, afstoffen, kasten opnieuw inruimen enz. Daarna moet ik nog even boodschappen halen en even langs de action. Ohja en niet vergeten te lunchen vanmiddag.. o_O en vanavond gaan we als het droog is even langs mijn schoonouders, op de FIETS:oops: 7km heen en 7 terug:thumup: ik zeg, een productief en actief dagje voor de boeg.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  5. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    Klinkt als een hele leuke dag @ColaLight1 die je gehad hebt!

    @djoyz haha wel goed dat je het probeert te compenseren mrt je beweging;)

    ik ga deze week ook slecht. Het boeit me niet meer ofzo:confused: ik had als doel volgend weekend 56 aangezien we op vakantie gaan. ik schommel steeds rond de 58, soms iets meer dan wat minder. kan me ook niet schelen dus ik eet al de hele week ongezond. slecht he:oops: vandaag onze oudste jarig dus vandaag en zaterdag taart.

    ik pak het na mijn vakantie wel weer op, kan me er nu toch niet toe zetten:oops:
     
  6. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    @melaniie Gefeliciteerd met je dochter! En alvast een fijne vakantie.

    Ik ben door de vakantie zo druk dat ik niet echt sport. MAAR daarentegen ren ik de hele dag door huis om alles in te pakken en schoon te maken. Ik maak mijn meters wel. Weegschaal blijft redelijk gunstig. Hoop dat ik het vol hou tijdens de vakantie.

    Voor iedereen die straks op vakantie gaat:

    images.jpeg
     
    Oceanna en djoyz vinden dit leuk.
  7. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @melaniie nog gefeliciteerd met je dochter.
    Ja logisch ook wel als je zo dicht bij de vakantie zit! Fijne vakantie alvast.

    @djoyz jij ook goed actief geweest!

    @Gymgirl jij ook vast een fijne vakantie!

    Ik ben dus gewoon thuis met de kinderen met af en toe werkopdrachten dan. Man is gewoon werken..
    Ik vind het moeilijk momenteel.. de kinderen die vakantie hebben en graag lekkere dingen eten en ik die ongesteld ben en al n ongelofelijke drang naar zoet heb :eek:
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Veel gepraat hier!

    Hier nog steeds niet bezig met afvallen al hou ik mij zo goed als aan m'n eetschema. Ben wel makkelijker geworden ( gisteren pannekoeken op)
    Vanochtend 80,5 kan eigenlijk niet wachten op die 7 mja morgen word A 1 jaar dus zondag zal het wel weer 81+ zijn :roflmao:
     
  9. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Voor zomer verjaardagen kan je ook lekker paprika komkommer wortels meloen ofzo op tafel zetten ipv chips enzo
     
  10. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Alvast gefeliciteerd! Fijne verjaardag gewenst. :)
     
  11. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    daar maak ik mijn familie dus echt niet blij mee.:(
     
  12. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    gefeliciteerd @Gootje1988 met de verjaardag van jullie dochter .Fijne dag gewenst!

    @Gymgirl goef bezig en lekker genieten van je vakantie!!

    @ColaLight1 herkenbaar als ik thuis ben heb ik ook eerder snaai neigingen, en idd tijdens menstruatie.. geen goede combi. heb je je kunnen inhouden?:p

    Bedankt trouwens voor de felicitaties. Vandaag feest in huis, heb gisteravond een taart gemaakt en trots op het resultaat voor een amateurbakker:p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    @melaniie mooie taart! Knap hoor.

    Vanmorgen nog gewogen: 67 kg
    Nu 6 weken vakantie. Hou mijn hart vast! Hahaha! Heb mijn hardloop spullen mee.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  14. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    @Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 67,7 kg
    Totaal verloren: 12,3 kg
    @melaniie
    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 57,9 kg
    Totaal verloren: 13,1 kg
    @Dompiewompie
    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 83,3 kg
    Totaal verloren: 14,6 kg
    @Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg
    @JasmijnM
    Start: 83,5 kg Streef: 65 kg Huidig: 81,9 kg
    Totaal verloren: 1,6 kg
    djoyz

    Start: 104 kg Streef: 77 kg (onder de 80) Huidig: 87,6
    Totaal verloren: 16,4
    @Oceanna
    Start: 117 kg Streef: 80 kg Huidig: 92,8 kg
    totaal verloren: 24,2 kg
    @Gootje1988
    Start: 100 kg? Streef: 69 kg Huidig: 81,1kg
    Totaal verloren: 18,9kg
    @ColaLight1
    Start: 105kg Streef: 80kg Huidig: 88.5kg
    totaal verloren: 16.5kg
    @Tommi17
    Start: 72kg Streef: 60 kg Huidig: 70,4kg
    totaal verloren: 1,6kg

    -0,8 deze week, wel meer inderdaad dan vorige week.
    Kost me wel moeite om meer te eten tussen de middag aangezien ik ook wel een vol gevoel heb na 1 broodje, maar smorgens vind ik het wel lekkerder om meer te eten, ik heb veel langer een vol gevoel:thumup:

    Ik heb voor elke naam even een apenstaartje gezet om te kijken of iedereen in de lijst er ook nog in wil blijven, aangezien er steeds meer afval topics komen en anders blijft de lijst onnodig lang?
    Dus als je eruit wil let us know.:eek:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  15. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    379
    252
    63
    Vrouw
    @djoyz Bedankt! Ik was dit topic kwijt. Ik doe inmiddels met een ander topic mee dus je mag mij eruit halen:thumup:
     
  16. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    ja ik blijf meekletsen hoor. al ben ik momenteel niet zo heel goed bezig geweest, vandaag wel weer.:)
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  17. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik blijf gezellig hier. Wilde eigenlijk hetzelfde doen als jij:roflmao:. Tot nu toe gaat het niet zo goed op de vakantie. Heb gisteren een snickers op (kleintje) en casave kroepoek vanavond wilt man friet eten. Agja maar een extra rondje wandelen.
     
    brownielover en djoyz vinden dit leuk.
  18. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Ik blijf ook hier kletsen.
     
    Oceanna, brownielover en djoyz vinden dit leuk.
  19. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Nog nieuws dames? Ik heb een vreetdag vandaag, terwijl ik mezelf eigenlijk helemaaaal niet lekker voel..:cry:
    Hopelijk ga ik niet ziek worden..
     
  20. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    ach dat is niet fijn meis, hopelijk voel je je vandaag beter!
     

Deel Deze Pagina