Meer dan 15 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ananashapper, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw

    Net los gegaan in sportschool, 1,5 uur bezig geweest.
    Vanmiddag in de hitte een ijsje met collega’s gegeten en dat was mijn motivatie om toch wél te gaan.. vrijdag weer, en dan kijken wat zondag mijn weegschaal zegt... ik hoop echt dat er nu schot in de zaak komt.
    En ach, een ijsje of een keertje patat is helemaal niet zo’n big deal. Je bent je er in ieder geval bewust van en dat is al een heel goed teken! En ik voel met je mee hoor, je eet het maar tegelijkertijd kan je er dan alsnog (al moet je dat juist wel doen!) niet echt van genieten want je ziet in gedachten de +1 op de weegschaal alweer voorbij komen.... i feel with you.
     
  2. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.848
    888
    113
    Vrouw
    Vandaag gesnorkeld. Niet zoveel te zien maar wel mooie schelpen gevonden.

    E916DA5A-532C-4704-885D-3EF9E3B1D1DB.jpeg

    Die dubbele en die daarboven zijn mooi. Groot ook. Denk wel 7 cm.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    brownielover en djoyz vinden dit leuk.
  3. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.848
    888
    113
    Vrouw
    @djoyz toppertje! En dat met de hitte daar.
    @ColaLight1 Ik hou mijn hart vast als ik straks weer thuis ben. Maar wil wel van de vakantie genieten.
     
    djoyz vindt dit leuk.
  4. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Geniet, je verdiend het :)
     
  5. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    :D Ondanks de weegschaal blijft hangen; gisteren een broek gekocht in maatje 44:):)
    (Wel normale maat zegmaar, bij de miss etam en niet bij de h&zmok ofzo haha.

    En ik vond achter in de kast nog een tas met veel kleding die ik niet meer paste maar 50% is nu te groot (bewaren we voor als ik mocht het ons gegund is in verwachting zijn) en ik heb dus weer super leuke “nieuwe” kleding! Even een foto van wat ik vandaag aan heb :thumup:
    (Heb er een shapewear broekje onder, maar alleen omdat anders mijn benen schuren en het doorschijnt aan de onderkant).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Oceanna en Gymgirl vinden dit leuk.
  6. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @Gymgirl mooie schelpen zeg! Ja probeer te genieten van de vakantie. De rest komt daarna wel weer!

    @djoyz Leuk!! Ja ik weet het, het moet ook af en toe kunnen, maar het is zo frustrerend dat ik dan de rest van de week voor niks heb opgelet. Het zet wel zo belachelijk snel aan bij mij..
    Ik woog vanmorgen 87.8 terwijl ik vorige week 86.1 woog.. zou dat ook nog vocht kunnen zijn vanwege de warmte?
    Schelen die maten van de h&m echt zo veel dan? Ik heb vorige week daar een spijkershort maat 44 gekocht, maar mijn vriend en schoonmoeder zeiden dat ik nog wel een maat kleiner had mogen hebben o_O
    Ik had bij de Primark van alles aan gehad.. van het een zat 44 goed en van weer iets anders was maat 44 weer veel te klein. Niet echt goed voor je zelfbeeld :roflmao:
    Hoeveel weeg jij nu?
    Ik heb vorige week mijn kast uitgezocht.. 3 vuilniszakken vol konden weg. Veel dingen waren te groot geworden.. Ik wil er ook nooit meer in kunnen passen dus weg ermee :roflmao:
    Slim dat jij wel wat bewaard voor toekomstige zwangerschappen!
     
  7. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Bij mij zet het ook jammer genoeg snel weer aan hoor.. maar je houd zeker meer vocht vast met dit weer... ik weet niet of het veel scheelt maar ik vind dat er wel een verschil zit ook in de pasvormen. Dus ms mode en miss etam valt mooier dan de dingen van reguliere hm enz.
    Ik weeg nu 87.7, althans zo iets. Ik schommel zo een kilo heen en weer in een week.. :( Net naar wc geweest of 2 dagen niet enz enz..
    Shirtjes en broeken nu maat 44 en heel soms bepaalde shirtjes 42. Maar ik heb een F cup, (omvang van 100 naar 90 gegaan) en daar heb ik dus vaak extra stof voor nodig haha.
     
  8. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    De vakantie was heerlijk.

    Goed bezig allemaal. En lekker genieten van jullie vakanties hoor.
     
  9. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @djoyz ja dan wegen we ongeveer hetzelfde. Ik ben 1.81m en gewone c cup.. borsten zijn ook al wel wat kleiner geworden door het afvallen hahaha :( maar ik heb dus qua kleding ook echt de lengte nodig.. maar netjes hoor 10 cm in omvang er af!
    Ik vind het zo apart om te merken dat ik me nu met momenten nog best dik voel.. terwijl ik al best veel ben afgevallen. Dat zie ik dan wel als ik foto's terug zie.. maar dat je gedachten zo raar werken he.. de ene keer ben ik wel al een stuk meer tevreden over mezelf, maar ik ben er nog lang niet. :oops: dat is ook wel het mentale stukje waar ik nog aan moet werken.
    Op het moment voel ik me erg opgeblazen, en de hele dag in bikini helpt ook niet zo mee aan dat gevoel :roflmao:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  10. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Je loopt tenminste nog in bikini! Ik no way! Badpak it is.. en die heb ik ook nog niet aangehad dit jaar.
    Ik snap je hoor. Dan ben ik 16 kilo kwijt, maar ik moet inderdaad de foto’s terug zien of toevallig een oude broek aantrekken om het echt te zien hoeveel ik al kwijt ben. Maar dit is weer mijn nieuwe ‘startgewicht’ om nog meer af te vallen, zo zie ik het een beetje en dat is inderdaad heel irritant want dan besef je jezelf niet dat je al zoveel kwijt bent... en dan vooral als er geen vaart in te krijgen is de afgelopen weken..:mad:
    Nouja, we gaan stug door en niet opgeven! :thumup:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  11. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @djoyz nou ook alleen bij ons in de tuin hoor :roflmao:
    Zondag naar de sauna met mijn moeder dan ga ik dus ook gewoon in badpak :roflmao:
    Ik wil graag zo'n bikini met hoge broek.. Maar ben er nog geen tegen gekomen die naar mijn zin is. Maar ja Inderdaad.. echte mindf*ck is dat.. dat je jezelf "dik" blijft voelen en zien..
    o_O
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  12. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb zo'n hekel aan een badpak:oops::eek:
    ik draag alleen bikini ook op vakantie dus gedaan.:|
    Ik ben de laatste 2 weken weer aangekomen vanaf maandag er weer goed op letten en geen snacks meer. Donderdag trouwens wel mijn trouwjurk gepast en had nu meer ruimte er in dan 5 jaar geleden:D:roflmao:.
     
    djoyz vindt dit leuk.
  13. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Ik ben ook +1 deze week.. :mad:
    weet precies waardoor het komt, ik heb mezelf te veel laten gaan.
    Gisteren pizza besteld en daarna een appelcrumble gegeten... (ik zit er nu nog steeds over vol van, veel te veel gegeten..)
    TMI; Daarnaast heb ik veel last van mijn buik, stoelgang komt deze week voor geen meter op gang.. dus daar kan ook wel een deel van die +1 vandaan komen o_O

    Dus.,, volgend week weer streng :thumup: en gewoon weer 3 keer sporten :rolleyes:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  14. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    Hoi meiden,

    Ik ben weer terug na een weekje vakantie. We waren naar Luxemburg geweest. Helaas alleen het zwembad gezien:roflmao: Door de hitte hadden we echt geen puf om er op uit te gaan met 3 kinderen. Ben helaas niet echt bruin geworden. Ik heb sinds een jaar of 3 zonne allergie en dit jaar was echt extreem, heb gewoon in een tshirt gezwommen. Verder de schade: +2 kilo:oops::rolleyes:

    Maar ik ben niet de enige las ik, kleine troost voor mij.:p Vandaag gewoon weer goed ontbeten, heb ook nog 2 weken vakantie dus wil ook echt sporten weer oppakken.

    Jullie hebben veel gekletst, dus ga niet op iedereen antwoorden dat kost me een dagtaak:oops: maar zal weer goed mee doen vanaf nu.:thumup:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  15. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.848
    888
    113
    Vrouw
    Oeh meiden, ik heb het nu echt losgelaten merk ik. Veel uit eten, ijsje hier, snackje daar. En de zee is nu heel koud. Dus weinig zwemmen. Ik zou mij heel graag even willen wegen. (of misschien ook niet!) :rolleyes:
     
    djoyz, brownielover en Oceanna vinden dit leuk.
  16. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik ben ook pas sinds gisteren weer goed bezig. 2 weken vakantie gehad. Nu weer vol er tegenaan. Ik zeg geniet er even lekker van en als je vakantie voorbij is weer vol er tegenaan.
     
    djoyz en brownielover vinden dit leuk.
  17. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie (gehad). Geniet vooral lekker, en dan komt de weegschaal daarna wel weer..

    Vanmorgen was de kilo er weer af die er zondag bij zat.. :thumup:
    Ik ga zo weer naar de sportschool, 2e keer deze week, en dan denk ik dat ik morgen nog ga.
    Ik zou eigenlijk gisteren en dan vrijdag weer gaan maar ik ben zo moe weer de afgelopen weken (2), van dat ....plakweer en daardoor slecht slapen dat ik gisteren voor mezelf heb gekozen en vroeg ben gaan slapen.
    Groot deel opgeladen en we kunnen weer dooooorrrr:eek:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  18. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    Hier ook even wat minder streng.. maandag nog een midweekje weg en daarna ga ik er weer tegen aan :D

    Vind t in de vakantie sowieso een stuk lastiger hoor.. normaal zit er veel meer structuur in een dag en dan vind ik het makkelijker vol te houden.
    Afgelopen weekend verjaardag van oudste dochter gevierd, best veel mensen zeiden dat ik veel was afgevallen.. dat is altijd wel fijn om te horen :p
     
    brownielover vindt dit leuk.
  19. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal. Hoe gaat het met iedereen?
    Ik heb een calorieën teller op mijn telefoon geïnstalleerd dat werkt best goed. Ik heb de hele week al onder mijn behoefte aan calorieën dus dat gaat alweer goed. Volgende week weer op de weegschaal.
     
  20. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    goedemorgen dames,

    knap van je @djoyz dat je het sporten zo vol blijft houden. en fijn dat die kilo er af is!

    @ColaLight1 lekker genieten nu het nog kan haha:D en fijn zeg zulke complimenten, daar doe je het voor!

    @Oceanna goed zeg, welke app heb je en hoeveel mag je er per dag?

    hier alweer een paar dagen thuis van vakantie. eten gaat goed ik mis alleen beweging omdat ik nog niet aan het werk ben, mis ik ruim 10 tot 15 duizend stappen:eek: afvallen gaat daarom ook niet zo snel. Was na terugkomst van vakantie tussen de 61 en 60,5:eek:vanmorgen 59,5 dus ruim een kilo is er weer af. nog anderhalf tot de 58:rolleyes:

    ik ga eind aug meedoen aan een mudrun heb vandaag gevraagd of ik vrij kan krijgen, als dat kan dan heb ik 4 weken om te trainen o_O maar dat kan ik, heb wel eens blanco mee gedaan.
     
    Oceanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina