Meer dan 15 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ananashapper, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb fatsecret ik zou er 2300 per dag mogen hebben. Maar kom maximaal aan net 2000 vaak niet eens.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Oceanna vindt dit leuk.
  3. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    :cry: 1,5 kilo erbij in 1 week vakantie.
    Gelukkig weet ik precies wat ik weer heb laten gebeuren dus nu weer de teugels strak aan getrokken..
    Anders word het natuurlijk nooit wat. Ga wel heel braaf minimaal 2 keer in de week naar de sportschool.
    Maar die doos met jodenkoeken was zo onwijs verleidelijk in de vakantie... niet normaal, zitten mini’s in en ik had er nooit aan moeten beginnen.. halve doos is leeg. Dit kan echt niet, nu volle moed verder... op naar een goed getal op de weegschaal.

    En bij jou @melaniie
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  4. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Oh zo herkenbaar. Alleen hier is het getal inmiddels opgelopen tot +/- +3:oops: Erg hé. Ik heb gewoon geen gezond bmi meer.

    Dus, gister wezen sporten en man..... ik heb spierpijn! Ik kan bijna niet lopen. Over 3 weken mudrun dus moet ook echt trainen want mijn conditie is hetzelfde als dat van een dood dier, niet dus:D

    Wel fijn dat je je eigen "fouten, valkuil" ziet en erkent. En er meteen iets mee doet. We kunnen het wel, moeten ons alleen herpakken:thumup:
     
    djoyz vindt dit leuk.
  5. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
  6. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Ik weet het niet. Ben nog steeds op vakantie en het is hier te warm om veel te sporten. ‘S morgens zou wel kunnen maar dan slaap ik nog. :roflmao: Ik wandel trouwens wel veel. Eind volgende week gaan we weer naar huis. Dan ga ik de schade opmeten. Maar met al dat lekkers hier .... :|:oops:
     
    Oceanna en brownielover vinden dit leuk.
  7. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Mudrun?!
    1 woord: WAUW!!!!!!
     
  8. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Haha! Wel eens gedaan!?

    Ik ga deze lopen in Balkbrug.

    En wat lekker zeg nog steeds vakantie. Wat een luxe, hoelang zijn jullie dan weggeweest in totaal?
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  9. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Dat is jammer, gewoon doorzetten! Misschien iets kleins veranderen in je voeding of beweging?
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  10. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    Nou hier +2 tijdens de vakantie.. Ik woog vanmorgen 88.4 dus het valt me nog mee eigenlijk. Ik hoop dat ik me kan herpakken vanaf maandag :rolleyes: dan begint het normale leven weer, dat maakt het dan wel makkelijker denk ik.
    Ik moet eigenlijk gewoon kleine doelen gaan opstellen.. zodat ik daar echt naar toe kan werken.
    Hoe doen jullie dat?
    Ik moet eerlijk zeggen dat mijn gevoel wel wisselt hoor.. ene moment voel ik me nog dik en wil ik nog flink wat af hebben en ander moment vind ik het wel best zo.. bijna 20kg eraf en als ik mezelf nu op foto's zie, vind ik mezelf in ieder geval niet dik meer :roflmao: (lees: ik walg niet meer van mezelf als ik een foto zie)

    Hoe gaat het bij jullie?
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  11. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Volgende week beginnen de scholen hier weer dan loop ik 4 dagen heen en weer dus dat scheelt alweer. Eten ga ik ook weer wat strenger in zijn. Mijn zoon is ook laatst jarig geweest en een iets te grote taart gebakken. Dus dag hielp ook niet.
     
  12. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Nee, nooit gedaan. Maar een vriendin van mij heeft het wel eens gedaan. Het schijnt super zwaar te zijn maar ook heel gaaf!
    In totaal zijn we 6 weken op vakantie.
     
  13. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Wat is het na mijn berichtje stilgevallen?

    Ik ben weer terug van vakantie. Jammer dat het voorbij is maar het is ook fijn om weer thuis te zijn. Met frisse tegenzin ben ik op de weegschaal gaan staan en het viel me mee. Ik ben zo'n 1,5 kilo aangekomen. Maar goed, het moet er wel weer af. Daar begin ik volgende week pas mee hoor. Eerst nog ff beetje vakantie. :D

    Klinkt als een handig iets. Ben je er nog tevreden over?

    @melaniie Hoe gaat het met je voorbereidingen?

    @djoyz @ColaLight1 Zijn jullie de vakantiekilo's al (bijna) kwijt?
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  14. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw

    Hahaha, ik heb nog vakantie. Ik ga zondag ook niet op de weegschaal staan. Volgende week na een week normaal ritme en normaal eten wel weer kijken wat de schade is. Gisteren heerlijk BBQ en ik weet al dat dat ook niet de beste keuze was haha. Nouja over 1,5 weken weten we meer...:)

    Hoe gaat het met jou?
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  15. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Met mij gaat het goed. We hebben genoten van de vakantie en de bijbehorende lekkernijen. Gelukkig ook veel gedaan en vooral veel gewandeld. Denk dat daardoor de kilo's meevallen. Vanaf volgende week wil ik het weer op gaan pakken. Maar weet nog niet waar ik mee begin. Het hardlopen heb ik tijdens de vakantie maar een paar keer gedaan. Tja, want dan moest ik erg vroeg opstaan. Anders werd het te warm. Denk dat ik maar 4 keer gelopen heb. Maar alle beetjes helpen!

    Leuk toch een BBQ? En goed van je dat je gewoon lekker hebt meegedaan. Weet je, er zullen altijd dagen zijn waarop je wat meer calorieën binnenkrijgt dan andere dagen. Het gaat om de balans. Die moeten we vinden.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  16. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Welkom terug in NL!:D Fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad, en netjes hoor maar anderhalve kilo!!

    Hier gaat het redelijk met voorbereiden. Gisteren niet aan toe gekomen en vanavond heb ik een MRI scan om 22.00 ,moet er 45 min voor rijden..bedenk het even:roflmao: Dus ik denk vanavond ook niet maar morgen sowieso:D

    Zit nog lange niet op de 7km haha hooguit 2,5 ongeveer. Morgen wil ik hem opkrikken naar 3-4, even kijken ivm de hitte of ik dat volhou en dan elke dag een halve of hele km erbij zodat ik volgend weekend op 7 zit. :eek::roflmao:

    @djoyz geniet nog ff lekker van je vakantie!! en bbq lekker hoor, moet ook gewoon kunnen vind ik:)
     
    Oceanna en Gymgirl vinden dit leuk.
  17. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen sportschool geweest. 20 minuten op helling snel gewandeld en daarna 20 mij hardgelopen.
    Daarna nog 30/45 minuten krachttraining gedaan,
    Eenmaal thuis (op de fiets heen en fiets terug) nog even een uurtje geholpen schilderen. Ik heb mijn beweging wel weer gehad haha.:thumup:

    En ja, de BBQ was heerlijk, maar mijn darmen vinden het niet zo leuk altijd dat vele vlees..
    Vanavond maar lekker aan een pastasalade met veel groente.
    Volgende week weer een strak regime haha.:cool:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  18. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    De app gebruik ik al weer niet meer. Steeds alles invoeren werd ik niet vrolijk van. Nu de school weer is begonnen loop ik iedere dag weer voldoende. We zitten er aan te denken om iets van een fitnessapparaat te kopen. Hometrainer of loopband.
     
    Gymgirl vindt dit leuk.
  19. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    Hai dames

    Hier nog geen kilo's kwijt, was juist wat aangekomen maar dat is er wel weer af en ben nu 88.3..
    Zit effe wat minder in mijn vel deze week..
    Hopen dat ik mezelf snel weer kan herpakken.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  20. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Toch maar even op de weegschaal gaan staan, voor de vakantie 87.3 nu 89.7 o_O +2,4 kilo dus:cry:
    Morgen weer beginnen, heb er nog zin in ook. Hup aan de bak, op naar de 85:).. (of minder, zou toch wel heel lekker zijn als ik onder die 80 kom hoor..)
     
    Oceanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina