Meer dan 15 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ananashapper, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    @melaniie Heb je dan gewoon voor 42 dagen al bepaald wat je gaat eten, wanneer je gaat sporten enzo? Lijkt me super handig!

    Ik heb mijzelf gister getrakteerd op nieuwe hardloopschoenen. Vandaag uitgeprobeerd en ze zaten erg fijn. Heb 8,5 km gelopen. Heerlijk in het zonnetje!
    Daarnaast ben ik naar de kapper geweest. Ik heb zo'n 40 cm van mijn haar laten knippen! Volgens mij scheelt dat al een kilo ;)
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Nee niet voor 42 bepaald wat we eten. Haha, dat zou wel makkelijk zijn.:D Nee gewoon de sportdagen dat ik van mezelf moet gaan en 1 dag dat ik gewoon lekker kan eten wat ik wil (met mate dan...) Zo heb ik een beetje een stok achter de deur.

    Ik heb gister gesport met een vriendin (ik had eeeeeeeeecht geen zin) maar ben gegaan. En vanavond naar bodypump. Vanmorgen gespiekt op de weegschaal en mijn weekendje weg kilo's zijn er voor nu af. hopelijk blijft dat zo en heb ik zaterdag een mooi gewicht:D

    Ah leuk nieuwe hardloopschoenen! Wat zijn die dingen duur hè. Ik heb een maand of 3 geleden nieuwe gehaald. Schrok me kapot van de prijs.

    En wat stoer dat jr je haar hebt geknipt! Heb je nu een bob? ik heb het een jaar a anderhalf terug ook geknipt. Van onder mijn rug in een korte bob. Ben nu weer bezig het te laten groeien haha:p
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  3. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 72,4 kg
    Totaal verloren: 7,6 kg
    Melaniie

    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 63,0 kg
    Totaal verloren: 8 kg
    Dompiewompie

    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 85,5 kg
    Totaal verloren: 12,5 kg
    Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg

    Deze week hebben wij vakantie en ik heb me minder met het afvallen bezig gehouden. En ook minder kunnen sporten. Vandaag is mijn weegdag. Het resultaat is - 0,7 kg.
     
  4. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    netjes toch na een week vakantie?

    Mijn gewicht was 61.9 :D Afgelopen weekend nog 63,4 dus ik ben blijblijblij
     
  5. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 72,4 kg
    Totaal verloren: 7,6 kg
    Melaniie

    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 61,9 kg
    Totaal verloren: 9,1 kg
    Dompiewompie

    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 85,5 kg
    Totaal verloren: 12,5 kg
    Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg
     
  6. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Het is hier wel stil, gaat het nog goed meiden?:oops:
     
  7. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Het afvallen wilt bij mij niet echt meer lukken. Ik zit nu een beetje in de fase van het is dan maar zo.
     
  8. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    @melaniie Mooi gewicht hoor!
    @Oceanna Wat jammer dat het ff niet lukt. Je bent al zo ver gekomen!

    Afgelopen week hadden de kinderen hier vakantie. We hebben een paar keer met ze gezwommen en gisteren een flinke wandeling gemaakt van 9 kilometer. Dat was iets verder dan de bedoeling was want we waren de weg een beetje kwijt.

    Deze week probeer ik me goed aan mijn eetschema te houden, want ik moet veel werken. Dus sporten zal iets minder zijn.
     
  9. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    @Oceanna balen meid, het wel bekende plateau. Opzich als jij er nu tevreden mee bent met hoe je eruit ziet en je goed voelt is het niet erg natuurlijk. Anders zou je kunnen proberen iets in je voeding of beweging te veranderen.

    @Gymgirl oh hahah verdwaald, dat is niet best. gelukkig de weg terug gevonden :p was je wel afgevallen, ja toch?

    hier vandaag qua eten redelijk. morgen sporten (hardlopen met n vriendin) en woensdag bodypump. Ga dit weekend carnaval vieren dus met de nodige wijntjes zal de weegschaal wel ff omhoog gaan:oops::roflmao:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  10. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    @melaniie Ja, was niet zo handig van ons. Uiteindelijk met hulp van de mobiele telefoon terug kunnen komen naar de auto. Vond het vooral sneu voor de kinderen, maar die hielden zich goed.
    Vorige week was ik inderdaad afgevallen, 0,7 kg. Langzaam ga ik naar de 70 kg.

    Zijn jullie 's avonds ook zo moe? Ik ben echt kapót door al dat sporten. Hahaha, niet zo gezellig, want ik val regelmatig op de bank in slaap. Een hele film afkijken lukt me niet.
    Maar het sporten is (voor mij) essentieel voor het afvallen. Dus vandaag maar weer 8,5 hardgelopen. (en weer moe...)
    Is het handig om na het avondeten nog iets te eten waardoor ik wat meer energie heb?
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  11. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw

    Aan beweging kan ik nog wel wat doen.
     
  12. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    haha nou je bent niet de enigste. ik lig elke dag voor 21u op bed maar dat is meer ivm werk want ik moet er om 04.30 uit. daarom heb ik weinig tot geen energie meer om te sporten. en ook geen sociaal leven meer lijkt het:p

    eet je eiwitten na t sporten? en sport je voor of na avondeten?
     
  13. Dompiewompie

    Dompiewompie Fanatiek lid

    2 jul 2018
    1.168
    1.488
    113
    Vrouw
    Dag dames
    Hier gaat het voorlopig niet slecht, maar ook niet goed :rolleyes:

    De weegschaal gaat niet meer naar onder terwijl ik wel mijn best blijf doen. Waarschijnlijk is het tijd dat ik toch een keertje ga sporten. Alleen moet ik daar nog de motivatie voor vinden :p
     
  14. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Gister direct na het sporten niet gegeten. Het was half 5 en na het douchen ben ik met het avondeten begonnen. Zou dat niet te snel achter elkaar zijn? Een vriendin van mij eet altijd na het sporten een banaan, maar 5 x per week een banaan lijkt me niet goed wanneer je af wilt vallen.
     
  15. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    @Ananashapper Hoe gaat het bij jou? Tijdje niks van je gehoord?
     
  16. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Ik zou ipv een banaan een bakje kwark of skyr eten. Juist goed om dat na het sporten te doen voor je spieren!
     
  17. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Ga ik eens proberen!
     
  18. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Hoiii!

    Ik ben op zoek naar een clubje waarmee ik gezellig kan kletsen. Ik ben ook bezig met afvallen. Ik ben al 11 kg kwijt sinds december.

    Mag ik met jullie gezellig mee kletsen?

    I
     
  19. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Welkom @lievemandie
    Jij bent al heel wat kilo’s kwijt! Goed bezig. Wil je er nog veel af hebben?
     
  20. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Nog ongeveer 14 kg. Maar eigenlijk 24 kg. Maar denk niet dat mijn vriend daar blij mee is. Hahaha. Hij zegt dan blijf niks van je over dan
     
    Oceanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina