Meer dan 15 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ananashapper, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Dames, ik heb een baaldag. Ja, nu al.
    Vrijdag is mijn weegdag en ik sta voor een raadsel. Het resultaat deze week is 72,7 kg. Dat is +0,3 kg. :( Vreemd, had woensdag stiekem tussendoor gewogen, was het 71,7 kg.

    Zal wel iets lichamelijks zijn (vochtbalans ofzo) maar dit in combinatie met een paar kinderen die absoluut niet meewerken deze ochtend maakt het tot een baaldag. Bah. Geen leuk begin van het weekend.
     
  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Wauw wat knap zeg!
    Hoe doe je dat? Volg je een speciaal dieet, sport je extra veel?

    @Gymgirl balen meid! Maar het kan morgen ineens zoveel anders zijn! Ik heb me niet gewogen ik had me verslapen, morgen maar doen. Denk dat ik gelijj sta aan vorige week, ben ongesteld geworden dan ben ik vaak iets zwaarder:o: Morgen carnaval dus ik ga een week de weegschaal niet op:roflmao:
     
  3. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond

    Ik doe aan krachttraining. Spieren verbrandt vet 48 uur. Maar spieren wegen zwaarder in het begin. Het beste is om HIIT te doen. Dit is om je hartslag te verhogen en verbrandt je sneller vet. Ik sport 3-4 keer per week en dan 2 uur sessies. Ik eet veel eiwitten en ik eet aangepast.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Wauw veel 4 dagen, respect! Ik trek dat niet meer sinds ik 4 dagen per om 04.30 uit bed moet. Hiit ken ik wel dat heeft basicfit ook volgens mij toch? Zal eens kijken, mijn moeder heeft een pasje:D

    Vanmorgen was ik heel blij met de weegschaal. 61,5. Dus -0,4

    Nog anderhalve kilo en ik heb weer een gezond BMI:)
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  5. Dompiewompie

    Dompiewompie Fanatiek lid

    2 jul 2018
    1.168
    1.488
    113
    Vrouw
    Dag dames hoe gaat het hier nog?

    Hier ging het niet zo goed. Ik zat de laatste dagen niet goed in mijn vel.. veel wenen, kort lontje, etc. en ben ook een emotie eter dus toch weer meteen 2 kilo erbij :oops:Gelukkig erover gepraat met mijn man en tot de conclusie genomen dat ik meer tijd voor mezelf moet nemen.

    Ik heb een hometrainer aangeschaft en het plan is dat ik 2 tot 3 keer per week rustig een beetje mag gaan sporten erop terwijl ik serie kijk :p lekker even rust in mijn hoofd en toch ook goed bezig, win win situatie dus:thumup:

    We zullen zien hoe het gaat!
     
  6. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    @Dompiewompie Wat vervelend voor je dat je niet zo lekker in je vel zit. Tijd voor jezelf zal je goed doen.
    Een hometrainer; luxe hoor. Lijkt mij super tof om te sporten tijdens mijn favo serie.

    @melaniie Jij gaat echt goed!! Heb je jezelf een beloning beloofd als je 60 weegt?

    Wát een wind vandaag. Maar ben toch maar gaan hardlopen. Het was droog en het werken kwam het er niet van. Ging goed, bijna 9 km en nu lekker in mijn huispak op de bank. Toch lekker dat ik ben gegaan.
     
  7. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Oh, de weegschaal en ik zijn nog geen vriendjes... :p
     
  8. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Dames, wat is het stil hier. Iedereen aan het sporten?? :D
     
  9. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    hahaha nou ikke niet hoor:D
    Gisteravond lag ik om half 8!! al op bed. Nog eerder dan de kinderen:roflmao: Ik was op, moe, koud, ziekig. Vanavond is bodypump ik weet nog niet of ik ga. Heb vandaag echt slecht gegeten al dus dat demotiveerd me om te sporten haha.

    Als ik trouwens 60 weeg ga ik winkelen.:D Datum is al gepland, 13 april dus ik moet voor die tijd gewoon het gewicht halen:D
     
  10. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Oeh, leuk!! Kan je gelijk stralen in je nieuwe lente outfits.
    En 13 april, dat gaat je lukken hoor!
     
  11. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Heey Dames.

    Hebben jullie nog een plekje over?(als het vol is is dat ook goed hoor, dan zoek ik een ander plekje) Ik wil graag +-20 kilo afvallen. Na 2 kindjes zijn de kilo's aardig blijven plakken, voor mijn eerste zwangerschap was ik ook al niet de lichtste. Per toeval kwam ik vanochtend jullie topic tegen en na verschillende gerechten ging de knop hier om en heb ik heerlijk geluncht met een omelet met champignon en prei en ben zelfs wezen sporten.
     
  12. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Kom er gezellig bij zou ik zeggen. Ik lees wel mee maar antwoord niet ceel.
     
  13. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik begrijp het. Bij mij was de kilootjes ook blijven plakken na de zwangerschap! Wat voor sport doe je?
     
  14. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Jammer he, ondanks de borstvoeding! Ik heb van Food ook de Virtuagym gedownload hierin staan verschillende workouts, dit wil ik 2-3 keer per week doen. Daarnaast probeer ik elke dag met de meiden een flinke wandeling te maken alleen met het weer van afgelopen dagen worden het meer korte wandelingetjes naar de supermarkt. Ik wil misschien 1x per week met mijn oudste dochter gaan zwemmen dus niet perse baantjes trekken maar wel lekker uurtje met haar zwemmen oid.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  15. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 71,4 kg
    Totaal verloren: 8,6 kg
    Melaniie

    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 61,9 kg
    Totaal verloren: 9,1 kg
    Dompiewompie

    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 85,5 kg
    Totaal verloren: 12,5 kg
    Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg

    Het is weer mijn weekdag. Spannend, want vorige week was niet zo best. Maar (zoals ik al hoopte) dat kwam door vochtbalans ofzo. Deze week woog ik 71,4 kg. Yesss! Nog 1,4 kg en dan heb ik mijn eerste doel gehaald.

    Gister heb ik zelf granola gemaakt voor in de kwark. Heerlijk! Ook lekker als snack na het sporten. Mocht iemand het recept willen dan hoor ik het wel.

    Hebben jullie nog succes recepten? Misschien wel leuk om die hier te delen. Dan kunnen we nog meer gezond variëren.

     
    brownielover en Oceanna vinden dit leuk.
  16. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Wat goed @Gymgirl. Fijn hè zo dichtbij je doel.

    @JasmijnM en @lievemandie welkom hoor in de groep.

    Ben zelf niet zo actief deze week. Zit slecht in mijn vel, heb het niet naar het zin op mijn nieuwe werkplek en ik ben op, moe. Eten gister en vandaag dus ook wat minder maar qua gewicht nog redelijk stabiel volgens mij.
     
  17. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    @Gymgirl zie mijn salade creatie boven. :)
     
  18. Dompiewompie

    Dompiewompie Fanatiek lid

    2 jul 2018
    1.168
    1.488
    113
    Vrouw
    Dag dames

    @Gymgirl ik ben helaas niet zo van de lekkere gezonde recepten, meestal gooi ik maar wat samen en hoop ik dat het een beetje lekker is :oops:

    @JasmijnM & @lievemandie welkom!

    Hier de laatste dagen fijn steeds een uurtje op de hometrainer gezeten :thumup: merk het nog niet op de weegschaal maar voel het wel aan mijn humeur haha :p
     
    brownielover vindt dit leuk.
  19. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    haha ik ben ook wel zoekende naar gezonde dingen, vooral tussendoortje vind ik nog lastig dus wordt meestal een cracker met hummus en komkommer/paprika of een rijstewafel mat 100% pindakaas.

    Dat klinkt wel ideaal! Ik heb woensdag 1,5 uur gesport en heb nu nog spierpijn, kan bijna niet gaan zitten of traplopen. Wat voor hometrainer heb jij? Ik heb er in het verleden ook eentje gehad maar deze trapte als je van boven naar benden ging heel zwaar en van beneden naar boven heel licht dus was echt niet fijn.
     
  20. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 71,4 kg
    Totaal verloren: 8,6 kg
    Melaniie

    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 61,0 kg
    Totaal verloren: 9,1 kg
    Dompiewompie

    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 85,5 kg
    Totaal verloren: 12,5 kg
    Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg

    Vanmorgen 61,0! -0,9 :)
     
    JasmijnM en Oceanna vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina