Hallo allemaal.. ik ben (weer) net zwanger en heb soms 'klachten' en soms niet... na een MA voel ik me zo onzeker als ik niks voel... Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit symptomen gehad. Alleen op het begin wat ongesteldheidskrampen en zie mijn banner Logish dat je na een ma wat meer onzeker bent. Wanneer krijg je een echo?
Ja hoor dat is heel normaal heb ik ook gehad. Wat naar dat je een MK gehad hebt, begrijpelijk dat je daar onzeker door wordt, hopelijk lukt het wel echt om van deze zwangerschap te genieten.
Logish dat je na een ma wat meer onzeker bent. Wanneer krijg je een echo?[/QUOTE] op 18 april... dat duurt nog zo lang!, maar bedankt iig..
@Nak: Ik begrijp precies wat je bedoelt. Zodra ik na een tijdje symptomen te hebben gevoeld, niks meer of minder voel wordt ik een beetje bang. Ik denk dat dit heel normaal is na je mk en hopelijk worden je (onze) angsten wat minder met de tijd na het zien van goede echo's. Heel veel succes en geluk met je zwangerschap!!
hoi nak , ik ben zelf 10 weken zwanger nu en ik had dit in het begin ook probeer ( hoe moeilijk het ook is ) je niet druk temaken . het is normaal dat je soms minder voelt en daarna wel weer groetjes bianca
Hier dezelfde zorgen. Voelde eerst heel veel en nu bijna niks meer. Heb ook al eens een miskraam gehad en dat laat me niet los. Pffff kon ik maar genieten!!
Na twee MA's herken ik je wel. Ook hier in het begin echt spastisch op zoek naar het verschil in kwalen. Het zegt echter zo weinig, maar ja, dat realiseer je je pas achteraf. succes met wachten!
Ik ben ook sinds kort zwanger en heb het ook. De ene keer voel ik me zwanger de andere keer voel ik helemaal niks. Dat maakt je soms inderdaad wel onzeker, maar blijkbaar is het gewoon normaal.