Hallo, Vanmorgen weer een afspraak in het ziekenhuis gehad. We zijn met de eerste ronde met clomid bezig van 50 mg. Nu zag ze vanmorgen dat er 3 rijpe eitjes waren, ze vertelde dat deze 3 zowiezo elk moment gingen springen. We hebben de keuze gekregen om het af te breken of om Door te gaan, ze vertelde dat de kans op een 3-ling 5% is, maar dat er wel een kans in kan zitten. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt!
Ik. Ik had standaard 3 eiblaasjes. En daar werd de iui gewoon mee doorgezet. Nooit zwanger geraakt van de iui helaas.
In ons ziekenhuis wordt nog gewoon IUI gedaan, als je drie volgroeide follikels hebt. Pas bij vier wordt het afgeblazen. Hier één keer een inseminatie met drie gedaan, helaas ook toen niet zwanger geworden. Ik zou het er dus gewoon op wagen. Succes!
Bedankt voor jullie reactie's! Wij hebben er toch voor gekozen om deze ronde over te slaan. Heb primolut mee gekregen om mijn menstruatie op te wekken, en dan de volgende ronde 25 mg clomid te slikken.