Clomid 50 mg en 3 rijpe eitjes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lichtjes, 15 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lichtjes

lichtjes Lid

9 dec 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Vanmorgen weer een afspraak in het ziekenhuis gehad. We zijn met de eerste ronde met clomid bezig van 50 mg.
    Nu zag ze vanmorgen dat er 3 rijpe eitjes waren, ze vertelde dat deze 3 zowiezo elk moment gingen springen. We hebben de keuze gekregen om het af te breken of om Door te gaan, ze vertelde dat de kans op een 3-ling 5% is, maar dat er wel een kans in kan zitten.

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft?
    Alvast bedankt!

2. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik. Ik had standaard 3 eiblaasjes. En daar werd de iui gewoon mee doorgezet. Nooit zwanger geraakt van de iui helaas.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In ons ziekenhuis wordt nog gewoon IUI gedaan, als je drie volgroeide follikels hebt. Pas bij vier wordt het afgeblazen. Hier één keer een inseminatie met drie gedaan, helaas ook toen niet zwanger geworden. Ik zou het er dus gewoon op wagen. Succes!

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik had er ook een keer 3 (150mg Clomid) maar wij werden verplicht om die ronde af te breken.

5. lichtjes

lichtjes Lid

9 dec 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie's!
    Wij hebben er toch voor gekozen om deze ronde over te slaan. Heb primolut mee gekregen om mijn menstruatie op te wekken, en dan de volgende ronde 25 mg clomid te slikken.

Deel Deze Pagina