Hoi Hoi, Ik lijk de afgelopen 2 weken wel in een achtbaan te zitten van emoties! ik ben zo kribbig en snel geirriteerd! en niet vergeten het huilen! Om het minste geringste ben ik kwaad en moet ik huilen! ik weet dat dit er bij hoort maar fijn is het niet! zeker niet voor mij maar ook zeker niet voor mijn omgeving! schaam me af en toe rot als ik weer een uitbarsting heb gehad! Omdat ik me zo rot en geirriteerd voel ben ik ook meer gestresst en heb ik meer last van m'n buik, steekjes en zo. Gaat dit zo de hele zwangerschap door of word het weer minder? heeft iemand hier ervaring mee? groetjes
Hier herken ik het wel. In dezelde periode als jij nu had ik er ook veel last van en daarna werd het even rustig. Nu begint het weer. Wordt er soms ook zo moe van, maar ja je doet er niet veel aan.
Hey, Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook veel last van heftige emoties, komt volgens mij door de hormonen! Ik was ook snel boos en geirriteerd en kon helemaal nie veel hebben. Maar gelukkig was het bij mij weer na een aantal maanden normaal. Bij mij had mijn omgeving wel begrip voor mijn emoties, volgens mij is dit ook normaal als je zwanger bent! Is niet leuk, maar het wordt minder, geloof me!
In het begin ook gehad en de laatste trimester ook weer...Alleen het huilen dat heb ik heel de zwangerschap al... Tjah zoals je zegt...HEt hoort erbij :S...