help!

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door emmie, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

    emmie Niet meer actief

    hoi ik heb deze vraag ok al gesteld bij voeding, maar misschien dat jij me kunt helpen...
    ik geef seff sinds een tijdje ook flesjes naast de bv (ben aan het afbouwen) ik zit nu op 3x fles 3x bv
    ik gebruik hiervoor kruidvat comfort tegen spugen en dat gaat opzich prima..
    alleen seff kan ook heel moeilijk poepen soms wel 5 dagen niet terwijl hij dan wel steeds die drang heeft..echt heel zielig..
    ik heb gister een pak kruidvat extra care gehaald, tegen krampjes en moeizame ontlasting, alleen niet tegen het spugen dus...
    ik heb deze vraag dus ook al bij voeding gesteld en daar hoorde ik dat je het ook mag mengen, dus dat heb ik vanavond gedaan 3schepjes extra care 2 schepjes comfort, maar niet lang na zn flesje kwam er alweer redelijk wat uit..is het dat seff moet wennen...of...ja ik weet het ook niet meer, wat zou jij me adviseren? liefs emmie
     
  2. emmie

    emmie Niet meer actief

  3. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Houdt er rekening mee dat het normaal is om twee weken aan een voeding te wennen. Of je die twee voedingen kan mengen...even de verpakkingen nalezen.

    Dus mijn advies: houdt het even bij eenzelfde voeding.

    Ilja
     
  4. emmie

    emmie Niet meer actief

    ok, dat doe ik.
    ik ga nu gewoon over op de extra care, en voor het spugen heb ik een pak nutriton gehaald...
    is dat ok?
    liefs
     
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lijkt me helemaal goed.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina