Gisteren hebben we de eerste echo gehad, ik was toen 11+6, 1 dag vooruit gezet ookal zag ik in het filmpje dat de meting kwam op 12 weken. We zijn echt super blij, ik ben best wel een piet paniek, dat komt vooral door vele nare verhalen en gebeurtenissen de afgelopen 1,5 jaar in onze vriendenkring. De beeb doet het super, geen verdikte nekplooi en de baby is nu 5,4 cm Wat een opluchting, ik had er gisteren helemaal hoofdpijn van..alle spanningen kwam er even uit denk ik. Onze dochter loopt ondertussen de hele dag door met de echo fotos door het huis die is nu al trots op de kleine baby hihi
Gefeliciteerd, wat een mooie echo's. Donderdag heb ik ook een mooie echo gehad van ons kindje. Heel bijzonder om te zien
Dank je! Gefeliciteerd nog trouwens.. Ik vind de echo's altijd zo bijzonder..echt iets om naar toe te leven.. Je hebt toch iets meer tastbaars..
Ja mooi duidelijk he ! De vk zei het ook al een meisje hihi maar een andere vk twijfelde weer, dus moeten maar even afwachten
Voor je het weet zijn die twee weken om hihi ( zeg ik nu .. haha had je mij twee weken terug moeten horen )
Haha ja he ! Toch denkt een stukje familie en vrienden van me zus uit Amerika een jongetje dus ben benieuwd