meer dan een week teruggezet in zwangerschap en roze verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Feetje333, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Hoi,

Ik heb een vraagje...
    Wie heeft het meegemaakt dat ze meer dan een week zijn teruggezet in de zwangerschap? Volgens de verloskundige was ik nog geen 6 weken terwijl ik er 7 dacht te zijn. (ik weet mijn eisprong niet precies maar wel wanneer ik een positieve zwangerschapstest had)

Daarbij heb ik sinds ongeveer een week af en toe bij het afvegen wat roze afscheiding.
    Ik heb eerder een miskraam gehad en toen begon het ook zo, alleen was het binnen een dag al overgegaan in rood bloed verlies.

Iemand dit meegemaakt en hoe is het afgelopen?

liefs

2. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, 1 week terug en een paar weken roze. Bleek een missed abortion :(

3. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook ruim een week teruggezet en ook roze afscheiding gehad tot week 7/8. Bij de termijnecho was ik weer een paar dagen verder gezet en zoals je hieronder kunt zien ben ik nu 20 weken ver.
    Sterkte en succes met afwachten

4. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik ben ook 1 week terug gezet. Wss toch een late eisprong en ik ben nu ruim 24w zwanger.. Sterkte! Xx

5. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 1,3 teruggezet. Zwangerschapstest was 9 dagen dpo positief. Vruchtje was een week later nog steeds 6,2 weken en ik 8,5. Bij mij is het dus een MA geworden :(
    Kan eventueel ook een diapauze zijn heb ik gehoord. Dan stopt de ontwikkeling eventjes en gaat daarna weer verder. Kans is 50/50 werd mij verteld. Heb al veel positieve verhalen gezien ook. Succes en sterkte! 2 miskramen achter elkaar wil ik ook echt niet meemaken dus ik duim voor je dat het goed zit!
    Liefs

6. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bloed is nochtans niet altijd een slecht teken. Er zijn veel vrouwen die wat bloeden tijdens de zwangerschap. Ook een hematoom kan de oorzaak zijn van een bloeding. Wanneer moet je terug op controle? Waarschijnlijk over een week?

7. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Hier bij eerste echo ook een week minder ver dan ik zelf dacht. Dacht zelf 7,5 en bleek 6,5. Dag van menstruatie was ik zeker van. Verloskundige dacht dus aan een late eisprong. Er klopte wel een hartje dus ze maakte zich geen zorgen.
    Dinsdag mag ik weer dus ben benieuwd hoe het dan is (3 weken verder).

8. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Bedankt voor de reacties allemaal!
    Ik heb morgen weer een echo na bijna 2 weken.
    Dus morgen weet ik meer.

9. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Succes morgen! Ik duim! Laat je nog iets weten hoe het geweest is?
    Liefs

10. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik ben bij mijn eerste echo ook een week teruggezet. Dacht dat ik 7 weken en 3 dagen was, maar bleek 6 weken en 3 dagen te zijn. De echo's daarna heb ik steeds een paar dagen "erbij gekregen", kwam dus toch allemaal nog goed :).
    Alleen heb ik geen enkele keer last gehad van bloedverlies o.i.d.

Succes, hoop dat het bij jou ook gewoon goed zit!

11. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
    Ik laat morgen wat weten.

Bedankt!

12. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Helaas voor ons slecht nieuws.
    Het vruchtje is op 6 weken gestopt met groeien dus een MA. Woensdag naar de gyneacoloog om te kijken hoe nu verder.

Nogmaals bedankt voor de reacties.
    En 1 gezonde zoon thuis maakt een hoop goed moet ik zeggen.

Liefs

13. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Pff wat erg voor je :( ik ken het gevoel. 18 dagen geleden lag ik daar ook nog in die stoel te kijken naar die echo zonder hartje. Het is verschrikkelijk.
    Idd goed dat je al een gezonde zoon hebt, dat zal het iets makkelijker maken. Wij gaan maar meteen voor de 2de keer proberen voor ons 1ste kindje. Als ik men eisprong krijg dan toch want die is na men MA nog niet geweest.
    Sterkte en een dikke knuffel!

14. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Dankje wel jss1989.
    Het scheelt inderdaad dat ik al een kindje heb.

De vorige keer dat ik een miskraam kreeg was een cyclus voor de zwangerschap van mn zoon en ik was er echt kapot van.
    We zijn er toen weer direct voor gegaan en ook ovulatietesten gebruikt en het was gelijk raak. En het is dus helemaal goedgekomen.
    Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat. Ik duim voor je!

Liefs

15. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik duim zeker ook voor jou dat het goed komt volgende keer!
    mag ik misschien nog vragen wanneer jij juist je ovulatie had na je miskraam? Ik ben namelijk aan het testen sinds dag 10, toen was het nog vals positief van de miskraam denk ik, daarna 2 lege testen gehad. Gisteren een lichte streep en vandaag weer maar dan lichter als gisteren. Heb wel ovulatiepijnen en slijmen. Zit op dag 18 nu van men cyclus (geteld vanaf dag 1 miskraam)
    Liefs en sterkte!

16. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Ja hoor.
    Ik heb wel een iets langere cyclus. Ong 35 dagen.
    Ik weet dat ik toen pas mn ei had rond dag 30 ofzo.
    Best laat in ieder geval.

Succes!

17. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ow oke ja dat kan, heb ik nogal gehoord. Bedankt! Veel sterkte en jij ook heel veel succes!
    x

Deel Deze Pagina