Ik zit op dag 37 van mijn cyclus (deze is onregelmatig) nu had ik afgelopen zaterdag best wel last van mijn buik! Veel krampjes in mijn onderbuik! Gisteren stond ik voor de spiegel en zag ik links en rechts op mijn onderbuik lange blauwe aders lopen van boven naar beneden zeg maar.. Ze zijn denk ik 15 cm lang.. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik kan je helaas niet helpen! Ik ken het wel, maar dit heb ik eigenlijk al sinds mn dochters geboorte. Aangezien jullie pas voor je 1e beeb bezig zijn, lijkt me dit ook niet echt relevant. Liefs, Duveldraakje
Volgens mij zegt dat helemaal niks over een zwangerschap. Aders over je borsten kan wel een teken zijn, maar aders over je buik komen vaak pas tevoorschijn op het laatst van de zwangerschap als je huid heel erg opgerekt is.
Van je eisprong komen in principe je aders niet oppervlakkig te liggen. Ik zou niet weten waar het wel van moet komen.
Door je eisprong kan het sowieso niet komen. Je buik rekt niet op bij een eisprong en de hormonen die daarbij vrijkomen, zorgen niet voor blauwe aders. Ik denk dat het gewoon toeval is.