Mijn vraag is eigenlijk wanneer begonnen jullie eerste symptomen van een zwangerschap. Mijn nod is 13 april, maar sinds gisteren heb ik opeens last van hele kleine puistjes in mijn gezicht en een onrustig gevoel. En sinds vandaag opeens heel erg moe (ben ik normaal nooit) en het was zelfs zo erg dat ik vanmiddag 1,5 uur heb geslapen. De afgelopen dagen ook niets speciaals gedaan, dus daar kan het ook niet echt van komen. Ow ja, en sinds zaterdag heb ik ook last van harde tepels...mijn vriend zei, het lijken wel raketten!! Het lijkt mij een beetje vroeg voor een zwangerschapstest, of bestaat er test die je al een week van te voren kan gebruiken?
Ik heb nooit echt hele duidelijke symptomen gehad maar de pijn in m'n borsten en de vermoeidheid begonnen pas na 6 weken ofzo. Maar de één heeft er sneller last van dan de ander denk!
De symptomen kwamen bij mij al heel erg snel...ik kwam er achter dat ik zwanger was 1 dag na me NOD. Dus op dat moment was ik 4 weken zwanger...en ik had zeker al symptomen 2 weken voor ik de test deed. Dus het kan zeker hoor!
Behalve dat ik moe was/ben heb ik niets geen symptomen gehad. Het begint nu een beetje op te komen maar nog niet noemenswaardig. Enkel de vermoeidheid is erg aanwezig, lijk wel een lui mens maar lig 's middags gewoon even te slapen.
Ik heb ook last van symptomen. Als ik uit ga van de laatste cyclus van 39 dagen dan hoef ik pas over 2 week te menstrueren. Heb super gevoelige tepel. Zijn zelfs gevoelig zonder dat ik ze aanraak. Verder voel ik mij opgeblazen en vermoeid. Ik hoop dat deze symptomen betekenen dat ik zwanger ben. Iedereen beleefd de eerste symptomen anders. Als je een kinderwens heb waar je regelmatig aan denkt, verneem je ook sneller symptomen. Waar het hart van vol is, lopen de dromen van over Spannend !!
Je ei zou NET ingenesteld zijn; te vroeg voor sympromen. VEEL te vroeg voor een test. Let niet op symptomen; je lijf houd je te vaak voor de gek. Ik had ELKE maand symptomen, nooit zwanger, toen 1 keer niet; toen was ik zwanger. Zo zie je maar; geen peil op te trekken.