Meer dan verwacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ansje1982, 15 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.006
    14.669
    113
    Vrouw
    Hier een artikel over Fahishta. Ik zie een erg onzekere moeder. En als ik dan lees dat de drieling pas net uit het ziekenhuis is als de opnames beginnen snap ik dat ook wel.

Carlo heeft al een tweeling begreep ik. Dus hij heeft dit allemaal al een beetje meegemaakt. Is net wat meer gewend. Is een wat nuchterder man en bij haar razen de hormonen nog door haar lijf.

https://www.eo.nl/artikel/drielingmoeder-fahishta-geraakt-door-negatieve-kijkersreacties-ik-zag-meer-dan-verwacht-als-een-cadeautje-voor-mijn-kinderen-nu-pakt-het-anders-uit

Marlena, Shalom en Spectre vinden dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.534
    113
    Vrouw
    Oh dat is ook heel begrijpelijk natuurlijk. Het is makkelijk oordelen vanachter een schermpje.. maar wanneer je aan zo'n programma mee doet dan kun je zowel negatieve als positieve reacties verwachten natuurlijk.
    Ik vind het sowieso heel bijzonder om te zien hoe alle gezinnen er mee omgaan, alleen maar respect want ik zou niet weten hoe ik een drieling zou handelen. En je kunt ook gewoon zien dat zij er echt vermoeid door is vind ik. Niet gek ook. En bij vermoeidheid of overprikkeling raak je al sneller geïrriteerd.

Marlena en Zxcvb vinden dit leuk.
  3. Shalom

Shalom Niet meer actief

Dank je voor het delen.
    Zij is ook net zo krachtig als elke andere meerling moeder. Zo'n drieling zwangerschap is enorm zwaar, vraagt veel van je. Dan beval je te vroeg, omdat het bij een drieling 34 weken is. Met alle mogelijke complicaties. En dan zo klein nog, zoveel zorg keer 3. Ik was volgens mij een stuk minder leuk nadat ik 1 kind had gekregen, laat staan 3.

Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik kan haar gedrag ook echt wel begrijpen. Ze is oververmoeid, voor het eerst moeder geworden x 3 en dan soms ook nog is hele dagen die camera’s om je heen. Ik had dat volgens mij ook niet getrokken. Dan nog is een man die weinig begrip toont. Lachte alles maar weg of had een weerwoord.
    Heb echt te doen met deze vrouw, en hoop dat het nu wat beter met haar gaat. Kindjes van 1 en dan alles alleen moeten doen, pittig hoor!

Zxcvb vindt dit leuk.
  5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik zag helemaal geen man die weinig begrip toonde. Ik zag een man die alles op alles zetten om te overleven samen.
    Overigens alleen maar goed dat ze deze kant van haar verhaal nog extra geeft. Want inderdaad het klopt dat het op beeld niet helemaal naar voren komt. Maar ik snap de reacties echt niet dat hij haar gevoel zou bagatelliseren. Voor mij komt t over alsof hij alleen maar alles op alles zet om te overleven met z'n allen. Hij doet alles voor haar en de drieling. Ik kan haar kant totaal begrijpen, maar ook zijn kant. Je kunt wel allebei de afgrond instorten, daar is echt niemand mee geholpen.

MissXray en chrystel73 vinden dit leuk.
  6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het voor haar juist wel goed is/was om zo’n nuchtere man naast je te hebben. Ik vind hem wel een goedzak en erg relaxed, wat ze juist wel nodig had ook denk ik. Zij zei ook vaak echt wel lelijke dingen over/tegen hem en daar reageerde hij amper op. Hij kent dr inmiddels vast goed genoeg om die keuze daarin te maken ;)

chrystel73, Spectre en Zxcvb vinden dit leuk.
  7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Hoewel ik echt graag naar dit soort programma's kijk, denk ik dat sommige mensen tegen zichzelf beschermd zouden moeten worden..
    Ik vind Fahishta echt niet leuk overkomen.
    Dat zal heus in het dagelijks leven anders zijn
    Maar zo zonde als je toch zo overkomt op half Nederland.
    (Wat me opviel is dat als ze een filmpje van de bevalling terugkijken dat je daar echt een stralende mama in spe ziet, zoveel liefde in de ogen.. zo anders dan hoe ze verder overkomt)

Vind t van de programma makers ook geniepig hoor..

Heb je die super relaxte mieke en haar man, die gewoon echt genieten en zo soepel erin bewegen.
    Als contrast van Fahishta en carlo..

En ook die van de 3 meisjes, super georganiseerd.
    En dan Tatjana als chaootje er tegen over( en wat doet ze het leuk en goed zeg!)

8. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Ja inderdaad. En dat in combinatie met alle hormonen. Ik zou ook niet voor mezelf in staan qua gezelligheid in die eerste maanden.

En van mij mag een net bevallen moeder ook gewoon onredelijk zijn.

SAARC, Robijn89, Shalom en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Mammavantwee

Nou dit dus.. er word nogal wat van je verwacht. Ik herken haar gedrag ook richting haar man, zeker de 1e 9 maanden na de bevalling was ik echt niet de leukste vrouw. Slapeloze nachten, je leven verandert toch best wel zeker bij een 1e en dan heeft zij dat nog is keer 3!

Ik begrijp dan ook echt wel dat dit niet altijd even leuk was voor die man, maarja… hormonen zijn geen fijne dingen!

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    ik stond er ook niet heel erg van te kijken. Waar Nick en Mieke samen zo relaxed en echt een team zijn, zag je hun echt niet op 1 lijn zitten.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  11. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.669
    6.564
    113
    Vrouw
    Ik zie dat prinsesje niet zo terug in de serie, ik zie juist een oververmoeide moeder, alsof ik in de spiegel kijk momenteel alleen is zij een stuk knapper :roflmao:
    Ik herken de doffe blik, de uitputting, alleen heb ik er maar een tegelijk, en niet drie, moet er niet aan denken :eek:
    Heb het idee dat zij tijdens de opnames tegen depressie aan zit. Wordt ook een aantal keer genoemd.

12. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Spectre vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.006
    14.669
    113
    Vrouw
    Dat ging ook wel door me heen. Hebben ze het niet te snel opgegeven?
    Ik kan me goed voorstellen dat het krijgen van een drieling een enorme aanslag op je relatie kan zijn.
    Ik las ook dat ze op zoek is naar een liefdevolle partner....eh volgens mij had ze die al. Carlo droeg haar op handen.
    Maar ja als je dat niet ziet.

Ik vind het voor iedereen erg. Ontzettend sneu dat Carlo op dit moment maar 1 dag per week zijn kinderen ziet.

Spectre vindt dit leuk.
  14. Shalom

Shalom Niet meer actief

Zo komt hij absoluut over op de beelden. Maar zou hij altijd zo zijn? Hoe zou hij buiten de beelden om zijn? Sommigen kunnen in gezelschap heel anders overkomen dan daarbuiten.
    En misschien heeft ze echt oogkleppen opgehad. Dat weten we natuurlijk niet.

Sneu is het sowieso. Een gezin hoort niet uit een te gaan..

Robijn89 en Zxcvb vinden dit leuk.
  15. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Geen idee of t te snel is, uiteraard is dat privé en zien we maar stukjes uit hun leven. Toch zie ik geen één scene tussen al het beeldmateriaal waarin in denk 'goh wat zijn jullie een leuk setje samen, wat een gemoedelijke sfeer en wat zitten jullie fijn op één lijn'. Je ziet ze gevolgd worden tussen dat de drieling 2 maanden is en een jaar ofzo, dus echt best wel over een lange tijd. Wie weet waren ze al niet echt een matchend setje en dan hakt dit er uiteraard enorm in en kunnen ze dat totaal niet opvangen samen.
    Dan is t niet te vroeg opgegeven maar eerder vooraf verkeerd ingeschat dat dit bij hun leven en relatie past. Kan zomaar dat één kindje hun leven en relatie ook al op deze manier had laten botsen en ze uit elkaar waren geweest.
    En dan zijn drie tegelijk al helemaal bikkelen.

16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.006
    14.669
    113
    Vrouw
    Klopt idd. Het zag er altijd chaotisch uit. Rommelig, steeds weer tegen elkaar in gaan. Niet eens zijn. Dus best kans dat je helemaal gelijk hebt.

Ik ben eigenlijk uitgegaan van 'de ideale situatie': helemaal koek en ei en op 1 lijn zittend bij de start. Maar dat is maar de vraag.
    Dat weten we niet, dat hoeven we ook niet te weten.
    Het is voor allemaal erg verdrietig...:(

Sowieso vind ik het van alle ouders heel dapper en stoer dat ze de camera hebben toegelaten in hun leven. Want je wordt door heel Nederland op de vingers gekeken terwijl je heel kwetsbaar bent. En je je uiterste best doet om goed voor je kindjes te zorgen.
    Petje af voor allemaal!

spruitje80 vindt dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.534
    113
    Vrouw
    Dat zeker hoor. Maar als ik bijv. kijk naar dat oorbellen schieten, wat ik sowieso niet begrijp op zo'n jonge leeftijd maar dat terzijde, ze pakt kind direct uit Carlo z'n handen zo ongeveer. Hij mag wel met haar op schoot zitten wanneer de oorbellen geschoten worden want moeders kan het niet aan, maar daarna mag hij niet eens z'n kind even troosten. Ik weet niet, het zijn maar momentopnames natuurlijk, maar ik vind Fahishta niet zo'n leuk persoon.

Sunflowerr, Zxcvb en Shalom vinden dit leuk.
  18. Mammavantwee

Ik blijf erbij dat ze op het moment van de opnames totaal niet goed in haar vel zat. Ik herken me namelijk best wel in hoe zij doet. Schaam me bijna om dat hier neer te zetten :o:.

Wij hebben met onze jongste best wat heftigs meegemaakt na de geboorte, en was daarna heel beschermend naar haar toe. Het liefst deed ik alles zelf, ik kon haar heel moeilijk aan een ander geven. Dat zie ik bij haar ook. Het is niet niks wat hun mee hebben gemaakt, en dat keer 3 en dan gelijk een camera op je neus. Ik had het niet gewild, maar goed wel eigen keus ;).
    Ik vind het dan altijd best wel heftig dat een relatie zo snel word opgegeven.

Spectre, Shalom en Zxcvb vinden dit leuk.
  19. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Ik loop een beetje achter met kijken en zit nu bij een aflevering dat ze bevalling terug kijken en daar zegt ze ook dat ze al heel lang kinderwens had en dat maar duurde en dat het allemaal zakelijk werd. Dus misschien ging relatie toen al niet lekker.

En anders hoop ik dat als ze over een jaar weer wat meer slaap en rust hebben gehad dat het weer goed komt want het lijkt mij heel pittig zo alleen (Ja Tatiana red dat en ziet er nog blij uit maar dat lijkt mij niet weggelegd voor de rest van de mensheid). En voor Carlo ook sneu dat je dan 5 kinderen hebt die je zo weinig ziet.

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.534
    113
    Vrouw
    Ja is ook zo natuurlijk, we kunnen niet zien wat er in haar omgaat of wat er buiten om de camera's gebeurd. Het is zeker jammer dat dan een relatie verbroken wordt terwijl het misschien met de tijd ook zou kunnen verbeteren.

Deel Deze Pagina