💜Voor alle lieve meiden van de Nodlijst 15t/m21 mei.. Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden van alles rondom zwanger worden en hopelijk snel zwangerschap!!!💜
Zo.. Voila je zei dat mijn temp dan woensdag omhoog gaat, maar kan ook zijn dat ie pas woensdag springt natuurlijk.. Ach, we zullen het wel zien Ik heb geen zin meer! Ik wil de zon in. Zo, dat is er uit. Nu even verder werken.
Ah gezellig!! Ik heb net ons tuinset helemaal geschrobd en allemaal vrolijke planten neergehangen. Heerlijk deze week vakantie! Genieten! En als ik bezig ben denk ik overal ook niet zoveel aan😜
Jaaa bij leuk! Ik klets hier ook graag na mijn nod met jullie verder!!! Hoop op een mooie roze lijst!
Oké, dan ga ik nu nog even terug naar de andere Kan al die topics tegelijkertijd niet bij houden hoor in mijn oh zo drukke bestaan!
Eindelijk gevonden Haha de lijst is nog niet afgelopen, En we zitten hier al.. We gaan indd nog eerst daar verder
Hahah ook ik heb na lang zoeken hem gevondeb, jeeeeee🤗 Was helemaal verkeerd aan het zoeken, pfff de zon maakt me geloof ik sloom
💜Vervolg NOD-clubje 15 t/m 21 mei 2016💜 ♡Zwanger♡ 'Voorbeeldnaam' - 'uitgerekend op' ♡Nog niet zwanger♡ Voila - ronde 3 Nog niet zwanger (1). Zwanger (0). Totaal: 1 Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Als je in een nieuwe ronde terecht komt of zwanger bent kan je deze lijst aanpassen!
💜Vervolg NOD-clubje 15 t/m 21 mei 2016💜[/B] ♡Zwanger♡ 'Voorbeeldnaam' - 'uitgerekend op' ♡Nog niet zwanger♡ Voila - ronde 3 Pandabeer87- ronde 4 Nog niet zwanger (2). Zwanger (0). Totaal: 2 Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Als je in een nieuwe ronde terecht komt of zwanger bent kan je deze lijst aanpassen!
Kunnen we niet ook voor de dames die wat willen de NOD datum er bij zetten? Dan hoeven we niet telkens te vragen op welke CD je zit als je dat niet in je onderschrift hebt? En bij de roze dames de uitgerekende datum, vind ik ook wel leuk om te zien
💜Vervolg NOD-clubje 15 t/m 21 mei 2016💜 ♡Zwanger♡ 'Voorbeeldnaam' - 'uitgerekend op' ♡Nog niet zwanger♡ Voila - ronde 3 Puckeltje - ronde 2 Nog niet zwanger (2). Zwanger (0). Totaal: 1 Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Als je in een nieuwe ronde terecht komt of zwanger bent kan je deze lijst aanpassen!
💜Vervolg NOD-clubje 15 t/m 21 mei 2016💜[/B] ♡Zwanger♡ 'Voorbeeldnaam' - 'uitgerekend op' ♡Nog niet zwanger♡ Voila - ronde 3 Pandabeer87- ronde 4 Puckeltje - ronde 2 Lies2012 - ronde 1 - NOD 25 mei Nog niet zwanger (4). Zwanger (0). Totaal: 2 Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Als je in een nieuwe ronde terecht komt of zwanger bent kan je deze lijst aanpassen!