Meer dorst en koude voeten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lila21, Dec 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lila21

Lila21 Lid

Dec 1, 2008
    10
    0
    0
    MECHELEN
    heykes,ik ben nu ongeveer 7weken zwanger en het is mijn eerste zwangerschap.vanaf ongeveer 2 weken geleden heb ik meer dorst dan anders.en heb ik heel koude voeten .ookal draag ik kousen als ik ze dan uitdoe dan zn ze ijskoud.kan dat mss door de zwangerschap zijn?

2. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    dorst komt me erg bekend voor
    ik moet maandag een luchetest doen,want ik heb soms zo een dorst,dat me gehemelte er zeer van doet
    en koude voeten?ook erg bekend,alhoewel het nu wat minder word
    ik had de eerste 10weken enorm last van koude handen en voeten

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

koude handen en voeten herken ik niet, wel dorst hebben. had voor mijn nod al heel veel dorst en nu nog loop ik steeds met een flesje water rond.

4. jobijntje

jobijntje Actief lid

Nov 22, 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, ik herken het zeker en volgens de boeken ook niet gek omdat je temperatuur wat hoger is als je zwanger bent. Ik heb het echt stervenskoud en het duurt echt heel lang voordat ik opgewarmd ben. Ook herken ik de dorst, misschien komt t omdat je veel moet plassen?

5. Lila21

Lila21 Lid

Dec 1, 2008
    10
    0
    0
    MECHELEN
    oeef ok blij dat er ng zijn die dit herkennen! haha ja jobijntje ik moet heel vaak plassen wordt er gek van!

6. diantje82

diantje82 Actief lid

Apr 19, 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Dat is hier ook erg bekend vooral dat van die kou. Ik heb sinds deze week ook heel erg koud eb hele erge koude voeten.

7. jobijntje

jobijntje Actief lid

Nov 22, 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ lia,

Gelukkig doe ik mee aan moeders voor moeders, heeft t nog een beetje nut dat gepies van mij... :)

Share This Page