Ik moet zo weer weg met de kinderwagen. Ik heb nu de maxi cosi erop zitten met zonnescherm en ervoor een zomer-dookie. Ik loop zo veel mogelijk in de schaduw en dan doe ik de dookie ervoor weg. Als ik echt een stukje in de zon moet hang ik hem weer naar beneden. Dit lijkt mij koeler dan de kinderwagenbak (een rode van bugaboo), of zit ik er nu naast? We hebben eventueel ook nog de parasol van bugaboo..
Ik zou de kinderwagen bak gebruiken. Dan ligt uk niet zo ingeklemd. Over je kinderwagen bak kun je ook een hydrofiel hangen die je vast zet met knijpers ... althans zo deed ik dat.
Doen jullie de kap van de kinderwagen omhoog? Dat leek meer zo warm.. In de kinderwagenbak ligt hij wel lekker uitgestrekt inderdaad.
De matrasje van de bak lijkt me een stuk minder zweterig dan het plastic van de maxicosi. Als ik met de maxicosi weg moest deed ik een hydrofiel erin leggen en dan de baby daarop voor het zweet en een natte doek over de kap. Nat washandje mee in een zakje met van die plastic ijsblokjes en af en toe even lekker afvegen. Dat laatste natuurlijk niet als je baby een paar weekjes oud is maar met een maand of zes kan dat prima en vinden ze het heerlijk.
In de kinderwagen... Maxicosi zitten ze helemaal ingesloten... En een Dooky is ook erg warm hoor misschien beter even naast je wagen lopen zodat je kindje niet in de zon ligt. En nog beter als het kan een paar uur wachten voor je naar buiten gaat.
Die dookie is net zo dun als een hydrofiel (het is de dookie-breeze) en we hebben geen wasknijpers dus die gaat mee. Naast de kinderwagen lopen om de zon eruit te houden doe ik al constant maar lukt niet altijd helemaal. We hebben trouwens ook speciale hoes om de maxicosi voor de zomer. Ga zo gelijk de bak erop doen en de parasol tevoorschijn toveren zoontje zit al lekker dik in de factor 50. Zo moet het lukken Bedankt allemaal
Sowieso de reiswieg. De maxi cosi is niet bedoeld om mee te wandelen, maar om je kind veilig in de auto te vervoeren. Pas wel op dat je geen warmtestuwing krijgt onder de kap van de reiswieg met de dooky ervoor. Liever de kap naar beneden en in de schaduw lopen denk ik.
Maxi Cosi is een broeikas! Heb daar in iedergeval een aëromoov voor maar blijft een hittebak. Zou de reiswieg gebruiken
Swedes risk infants' lives by covering up prams - The Local pas op he, met kinderen in wagens met doeken bedekt! Maar idd, de maxi cosi met dit weer niet meer gebruiken als strikt noodzakelijk! In de wagenbak, kap omlaag, parasol erop.
Kinderwagenbak gebruiken: veel koeler! In de MC zweten ze zich altijd het ongans. Hier zelfs midden in de winter nog wel helemaal klam uit dat ding
Maxi Cosy autostoel is bloedheet! Wagenbak is echt veel en veel koeler. Dan de kap opklappen en parasolletje erop en klaar.
Ik zou zowiezo de kinderwagenbak doen omdat een MC een autostoel is en niet bedoeld om op je onderstel te zetten of het nou +30 graden is of -30 graden en indd zoveel mogelijk in de schaduw en regelmatig je kindje checken op warmtestuwing. Dookie ken ik niet. Ik had altijd een parasol boven de bak.