Dromen hallo iedereen ik zou graag willen weten of er ook mensen zijn die net als ik sinds een week meer en raar dromen s nachts ik word er ook wel eens wakker van groetjes van Summer
Hoi Ja ik droom ook de raarste dingen. laatst dat m`n schoonvader overleed.. terwijl die nog kern gezond is! Ook wel vreemde dingen die helemaal niet kunnen.. Of over de bevalling dat ie helemaal mis gaat... Hormonen? groetjes Danielle
ja ik heb dat ook. droomde laatst dat ik in een vliegtuig zat en daar zat geen dak op zat je met zo'n autogordel vast. echt maf. heb allemaal van die dromen, dat in het echt nooit kan.
ik droomde dat ik was bevallen, en dat de baby 4 ogen had en zei: Nou, je hebt niet echt je best gedaan he? Volgens de vk is dat het verwerken van je zwangerschap, en van je angst dat er dingen mis kunnen gaan. Het schijnt normaal te zijn, van die rare dromen
Zo sprak ik van de week in mijn droom met het overleden broertje van een vriend van mij, hij was een miskraam en hij zei: ja, je kan dit en dat goed he? Jij ziet dingen die anderen niet zien....toen kreeg ik enorm kippenvel in die droom. Maf....en ik weet trouwens niet eens of die maat van mij echt nog een broertje zou hebben gehad/zijn moeder een miskraam heeft gehad. Van de week aaide ik in mijn droom een hond en die hapte ineens heel agressief in mijn gezicht, heel zijn kaken verdwenen over mijn gezicht. Toen kon ik niet meer bewegen/praten....leek wel het begin van een uittreding. Ik dacht alleen maar nu is het over met mijn gezicht, 't is verminkt. Maar ik droom wel vaker veel en vreemde dingen.
Ik droom ook vreselijk veel en vreselijk naar... gelukkig is het vanaf 20 weken wel afgenomen maar droom nog steeds vaak!
Ik droom ook heel veel, en bijna al mijn dromen gaan over de baby. Zo heb ik gedroomd dat ik in elkaar geslagen werd en dat ik probeerde om mijn dikke buik te beschermen. Maar de meeste dromen gaan gewoon over de baby en zijn verder geen nachtmerries of zo. Ik denk dat ik meer droom omdat ik heel ondiep slaap. Ik moet namelijk elk uur naar de wc, dus ik krijg niet eens de kans om in die diepe slaap te komen volgens mij
ik droom ook echt de meest nare en enge dingen hoor! pas nog dat mijn man en vader waren overleden, of dat de baby veeeel te vroeg was geboren en heel klein was en de vk zei via de telefoon, oh, als hij ademt is het goed hoor, ik kom morgen wel langs eerst even slapen... keer daarna ook een minibaby die mijn zus vasthield en bijna liet vallen toen ze hem over de tafel doorgaf aan een ander ....en zo nog veel meer! maar moet zeggen dat het de laatste tijd wel minder wordt.... *ff afkloppen hoor*