Haj meiden wilde vragen als iemand die herkend of dit normaal is rond deze periode van de zwanger schap de titel zegt het al Zo`n hoofdpijn aan de rechter kant van me hoofd en bij me slaap (voorhoofd)? Kan dit met je zwangerschap te maken hebben? of?
Heb je intussen al je huisarts gesproken over je hartslag waar je je zorgen over maakte? Je maakt jezelf alleen maar gek door alle verschillende reacties over je kwalen te lezen hoor, bel gewoon de huisarts als je het niet vertrouwt..! Het zou er bij kunnen horen, maar hoeft natuurlijk niet. Succes..!
Mischien een te hoge bloeddruk? Ik zie dat je je ook zorgenover je hartslag maakte? Zou even bij de huisarts langs gaan of als je binnekort een afspraak hebt bij de verloskundige het daar even laten weten zodat ze je bloedruk kunnen controleren. Als je een te hoge bloeddruk hebt kun e nl ook erge last van hoofdpijn hebben.
Ik vind altijd dat je direct de VK moet bellen als je veel hoofdpijn hebt. Mijn VK heeft aangegeven dat als ik hoofdpijn krijg dat ik direct moet bellen ivm zwangerschapsvergiftiging (nu hou ik ook enorm veel vocht vast) Bellen dus!