(bijna) 30 weken en Zo`n hoofdpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jaimy en remco, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden wilde vragen als iemand die herkend of dit normaal is rond deze periode van de zwanger schap de titel zegt het al Zo`n hoofdpijn aan de rechter kant van me hoofd en bij me slaap (voorhoofd)? Kan dit met je zwangerschap te maken hebben? of?

2. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Heb je intussen al je huisarts gesproken over je hartslag waar je je zorgen over maakte? Je maakt jezelf alleen maar gek door alle verschillende reacties over je kwalen te lezen hoor, bel gewoon de huisarts als je het niet vertrouwt..!

Het zou er bij kunnen horen, maar hoeft natuurlijk niet.

Succes..! ;)

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Mischien een te hoge bloeddruk? Ik zie dat je je ook zorgenover je hartslag maakte? Zou even bij de huisarts langs gaan of als je binnekort een afspraak hebt bij de verloskundige het daar even laten weten zodat ze je bloedruk kunnen controleren. Als je een te hoge bloeddruk hebt kun e nl ook erge last van hoofdpijn hebben.

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik vind altijd dat je direct de VK moet bellen als je veel hoofdpijn hebt.

Mijn VK heeft aangegeven dat als ik hoofdpijn krijg dat ik direct moet bellen ivm zwangerschapsvergiftiging (nu hou ik ook enorm veel vocht vast)

Bellen dus!

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik zou idd ook ff bellen voor de zekerheid. Je vk is de prof op dit gebied, wij niet ;)

succes....

Share This Page