Meer droombaby's, of is het stilte voor de storm..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy339, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook een 'droombaby', al slaapt ze pas sinds kort door. Ik geef nog steeds BV en heb nog geen problemen gehad met de nachtvoeding. Ze is zo makkelijk dat we haar altijd mee hebben kunnen nemen naar een restaurant, omdat ze dan slaapt of gewoon heel rustig is. Ook met vliegen speelt en slaapt ze gewoon.

Natuurlijk heeft ze wel eens momenten dat ze huilt of overstuur is, en dan weten we dus gewoon niet wat we ermee aan moeten, omdat we het dus totaal niet gewend zijn.

Nu is er wel een tijd aangebroken dat ze steeds gaat jammeren na het eten, want ze vind het bijna nooit genoeg haha.. En ze rolt steeds op haar buik, maar dat vindt ze al heel snel niet meer leuk, dus dat is dan ook jammeren..

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Ik word helemaal 'jaloers' als ik dit lees, hihi.
    (ondanks dat het pittige karaktertjes zijn zijn ze nog de leukste van de wereld natuurlijk :D)
    Geniet er maar van meiden!!!

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb ook een "droom" kind.
    Alleen met een paar afwijkingen, slaapt alles behalve door, kan goed van zich laten horen :-D

Maar ik vind het een droombaby!

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn dochter was alles behalver gemakkelijk, ik zat na 4 manden bij de ha omdat ik dacht aan een prosnatale depressie (was gelukkig niet). Maar ze is nu 22 maanden en is zo gemakkelijk kindje.
    Mijn zoontje 5,5 maand) daarin tegen is zo rustig, zo content, zo lief en lacht zoveel. ik weet niet wat me overkomt. Ik leg hem in bed en hij lacht :D

geniet er dus maar van :p

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier ook! Waren beiden zeer tevreden baby's, sliepen heel snel door (4 en 9 weken) , huilden heel weinig, geen krampjes ed. Het zijn nog steeds tevreden en gelukkige dames die nog steeds lekker slapen, vaak tot 8u.
    Tuurlijk hebben ze hun streken en kan ik ze wel ns achter t behang plakken, maar ze zijn dus nooit echt veranderd vergeleken met t begin.

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Onze dreumes van 1,5 is ook mega gemakkelijk vanaf baby af aan. Gewoon van genieten :D Natuurlijk komen er periodes die wat lastiger zijn, maar dat hoort bij de ontwikkeling. Ze gaat ook makkelijker door die periodes dan wat ik in mijn omgeving hoor.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Goed om te horen dat het blijvend kan zijn!
    Ik geniet er dus ook vollop van en hoop dat hij zo blijft!
    Ik herken dus ook geen sprongetjes etc waar ik menig mama over hoor. Terwijl mijn uk wel degelijk van de ene op andere dag iets nieuws kan. Ik kan niets aan hem merken van tevoren..
    Ach ja.. hij is wie hij is en ik ben mega trots op hem, en niet omdat hij een droombaby is maar omdat hij MIJN baby is..
    En dat geld voor alle mama's denk ik..

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier precies hetzelfde met mijn zoontje:D Heerlijk is dat! Meneer sliep vanaf 2 maand door en vanaf dag 1 tussen de voedingen in sliep hij ook altijd direct. Dus ik heb nooit slapeloze nachten meegemaakt. Hij is nu ook nog steeds net zo makkelijk en heeft nog nooit 's nachts gehuild dat we hem er uit moesten halen. Ook altijd vrolijk en maar 1 keer ziek geweest.
    Ik weet nog dat iemand hier op het forum zei, toen hij een half jaar oud was, 'wacht maar tot hij 10 maand is, dan zul je het beleven'. Maar ik heb niets gemerkt. We boffen echt met hem!

9. Loesie86

Loesie86 Lid

25 mrt 2012
    14
    0
    0
    Hier ook een. Ze sliep vanaf nacht 1 door. Ik kreeg ze in het ziekenhuis over mijn kop, waarom ik de zusters niet had gebeld voor de voeding. Maar mijn dochter en ik hebben allebei heerlijk doorgeslapen!
    Mijn verlofperiode was net vakantie qua slaapritme. Ze sliep wel wat moeilijker in i.v.m. krampjes, maar werd wel pas tegen 9.30 uur wakker. Toen ik weer ging werken moest ik helemaal aan het vroege opstaan wennen. Verder was (en is) ze een ontzettend vrolijk meisje met bijna altijd goede zin.
    Nu is ze 20 maanden, wel wat pittiger, maar nog steeds erg vrolijk en lief.
    Natuurlijk heeft ze echte zeurdagen ertussen, maar over het algemeen hebben we helemaal niets te klagen.

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    onze zoon was als baby ook al zo super gemakkelijk. af en toe heeft ie wel periodes gahed dat hij slecht sliep, maar was vooral met sprongetjes. nog steeds is het heerlijk erg gemakkelijk kind

11. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ons ventje is een gemakkelijk kind geworden, maar de eerste 2, 3 maanden waren pittig ja. Nu is het bijna een droomkind, slaapt goed door, eet goed, kan zichzelf bijzonder goed entertainen, huilt amper en heeft nog geen last van tandjes. Sprongetjes waren na de 6 weken niet echt bijzonder meer. Hij is niet makkelijk te prikkelen ook, een druk restaurant (de ene keer dat we zijn gegaan :p) of supermarkt deert hem niet zolang hij z'n fopspeentje, freddie de vuurvlieg en ons heeft. Hij is ook erg nieuwsgierig en kijkt graag naar mensen om hem heen. Reflux heeft hij nog steeds maar hij heeft er geen zeer van. Hij merkt het geeneens. Krampjes zijn ook verleden tijd. Een paar maanden terug had ik hier enkel maar van kunnen dromen! Ik geniet ervan zo lang het duurt :)

12. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hier ongeveer hetzelfde... :) en het wordt alleen maar leuker moet ik zeggen! :D

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier nog een 'droombaby', al 6 maanden....

Sliep snel door, slaapt uit, slaapt overal, makkelijke eter, lacht altijd, kunnen 'm overal mee naartoe nemen, knuffelkont maar kan zich ook prima alleen vermaken, sprongetjes en eerste tandjes ook niks van gemerkt, qua ontwikkeling gaat ie als een speer, hij mekkert wel eens maar huilen...die keren kan ik op één hand tellen :)

Deel Deze Pagina