VOOR het zwanger worden,zijn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Q1987, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Naar welke kant neigde jullie toen?
    als je bv kleertjes ging kijken keek je toen eerst naar de meisjes of naar de jongens?

toen je nog niet wist wat het was, of zou worden.

bv met namen ook: had je eerst een meisjes naam ipv een jongens naam?

zo'n voorgevoel heb ik het over, en wat bleek het uiteindelijk te zijn! :)

ben benieuwd!!! :D

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Mooi onderschrift...

Ik heb altijd gedacht ik krijg een jongen, maar nu het zo ver is.... twijfel ik.. miss is het toch een meisje.. mooie namen hebben we al. Spulletje koop ik nog niet. Geslacht willen we ook nog niet weten... MAar ook vriendsvoorgevoel zegt meisje...

3. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mijn vriend roept al tijden dat hij alleen jongens kan verwekken(t mafke). zelf denk ik ook als wij ooit zwanger worden dat we een jongen krijgen. heb dit gevoel atijd al gehad.

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    vriend en ik dachten altijd een meisje.. en zie onderschrift! :)

5. Q1987

Q1987 Niet meer actief

:) thanks, ben benieuwd naar meer verhalen!! :D

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hier elke keer meiden kleertje en alle twee zijn het jongens..haha

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Same here :p

8. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Nergens! ik ging trouwen denken dat ik wel tijd zal krijgen om nog enkel andere dingen te doen zoals; werken en naar buitenland familie bezoeken etc
    Nee hoor gelijk bij mijn honeymoon zwanger geraakt!
    Kreeg een jongen:D helemaaaaaaal blij mee
    NU kijk ik juist naar de meiden kant! EN zooooooooooooo schattig en mooi!
    Kan niet wachten voor Mini Yasminaa ..:cool: ik denk ze wordt mijn beste vriendinnetje hihi:D

9. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Namen: meisje

Kleding: jongen

voorkeur: heb ik niet, lijkt me allebei hartstikke leuk!

10. Q1987

Q1987 Niet meer actief

snap t niet echt... mja, maar je dacht een meisje en het werd een jongen dus

11. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb vroeger altijd gedacht dat ik meisjes zou krijgen. Maar dat ligt volgens mij ook aan het feit dat ik uit een meidengezin kom.
    Maar toen ik eenmaal zwanger was, was ik helemaal overtuigd dat het een jongen zou zijn. Ook de meeste mensen in mijn omgeving gokte op een jongen.
    De jongensnamen hadden we al heel snel vast staan (2 namen). Voor de meisjes vonden we het moeilijker. Daar hadden we 1 favoriet en 1 vond ik nog wel leuk (mijn vriend wat minder).

Bij de 20 weken echo vroeg de echoscopiste op het einde of we het geslacht wilde weten. Ja, natuurlijk. Ik was echt verbaasd toen ze zei dat ze twee schaamlipjes zag. Ik vroeg meteen of ze het zeker wist. jahoor..ze wist het zeker.

Dat was voor mij echt een hele omschakeling, maar ik ben er super blij mee. (als het een jongen was geweest ook :) ). Bij mij was het echt zo dat ik helemaal geen voorkeur had. zolang het kindje maar gezond is!!

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Geen voorkeur voor geslacht maar bij de eerste zwangerschap dacht ik echt 100% dat ik een meisje kreeg. Heb ook altijd gezegt dat de eerste een meisje zou zijn. Had al een meisjes naam voor ik zwanger was, dus dat was niet moeilijk toen bleek dat we ook écht een meisje kregen. Kleertjes kocht ik ook al vroeg voor een meisje, met de intentie dat ik het altijd kon ruilen mocht het toch een jongen zijn.

2e zwangerschap neigde ik naar jongen. 3e naar een meisje. Helaas bij beiden hebben we het nooit bevestigd morgen krijgen.

Nu zegt mijn voorgevoel weer een jongen, maar ik droom over een meisje..

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ik was er van overtuigd een jongetje te krijgen, en dat is het ook geworden.
    Nu gaan we voor een 2e kindje, en zeg weer dat dat een jongen zal zijn (als het ooit mag komen).
    Heb altijd tegen mijn man gezegd dat ik zon mannengezin krijg!!
    Mij maakt het totaal niet uit, maar mocht ik zwanger raken en het zou een meisje zijn...zou ik heel verbaasd zijn!! maar ook wel weer heel blij...
    Mij maakt het niets uit, een broertje is leuk maar een zusje is ook leuk...
    kindjes zijn gewoon leuk hahahaha!!

14. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier ook geen voorkeur.

Hebben wel de meisjesnaam uitgezocht en mijn vriend en ik en mijn familie zeggen allemaal meisjes.

Keek voor ik zwanger was naar jongenskleding, maar nu juist meer naar meisjes.

De jongensnaam hebben we nog niet gevonden, maar hebben daarvoor nog tijd genoeg en wij willen toch van te voren weten wat het wordt.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Precies mijn verhaal/gevoel. Ik was dan ook erg verbaasd de 2e keer, haha. Maar natuurlijk ook hartstikke leuk! Als er hier nog een derde mag komen neig ik toch weer naar een jongen. Typisch he..

Deel Deze Pagina