Nu kijk ik net op dat doosje, zie ik staan dat je deze dus niet door kan slikken tijdens de zwangerschap... Dit heb ik dus al een aantal weken voor mijn zwangerschap genomen.. Tot gisteren.. nu vanmorgen zat ik op het doosje te lezen en zag ik het tot mijn verbazing staan.. Zou het kwaad kunnen dat ik toch deze vitaminen binnen heb gekregen? stress stress stress
Vast niet! Vitamine zijn nooit slecht in een zwangerschap. Al zijn er wel vitamine waar je niet teveel van mag hebben. Maar overdosis vitamine C plas je gewoon uit. Om welke vitamine gaat het dan?
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat er teunisbloemolie in zit, even uit mijn hoofd hoor. En natuurlijk met het feit dat de zwanger vitaminepreparaten beter afgestemd zijn voor tijdens de zwangerschap. Lijkt me niet dat het heel veel kwaad kan, anders zou het er niet in kleine lettertjes op staan maar juist groot en opvallend.
Heb ik ook gehad. Het kan niet zoveel kwaad dus niet stressen. Gewoon even nieuwe halen en deze bewaren voor de volgende zwangerschap (al denk ik niet dat ze zo lang houdbaar zijn, haha)